1543
Експерт розповів, чи будуть проблеми з пальним
— Енергетика
Ресурсів повністю вистачає. Навіть є певний профіцит, який утворився через динамічний імпорт напередодні нещодавнього поновлення акцизу. Тому сплеск продажів на АЗС 10 жовтня потішив ринок.
Про це у Facebook написав директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
Зі слів експерта, в цілому країна успішно минула сезонний пік споживання, який видався напрочуд спокійним. Таким чином тестування пройшла нова система нафтопродуктозабезпечення, яку побудували буквально за 3-4 місяці на заміну знищеним 100% довоєнних джерел постачання.
Зараз маємо не тільки нову диверсифікацію імпорту через західний кордон, але й принципово іншу логістичну структуру.
Наприклад, понад 40% пального надходить у бензовозах, тоді як до війни так майже не возили. Решта йде залізницею через безліч переходів. Саме життя змусило створити таку гнучку та розгалужену систему постачання. Це наша перша велика «енергетична» перемога у цій війні.
Вересневі запаси застабілізували ціни, але це може бути не надовго. Минулого тижня найбільші нафтовидобувні країни світу домовились про скорочення видобутку.
Ціни. Результат на табло: якщо наприкінці вересня ціна на нафту була 85 дол./бар., то наразі маємо 97. Дизпальне за цей період додало 200 долл. (6 грн/л). У той же час бензин додав всього 80 дол. Свіжі партії ДП заходять вже по 50 грн/л.
«Якщо везти в центр або на схід, це вже 53 грн/л. Поки жовтнева ціна міксується з вересневими запасами по 45-46 грн/л, але вічно так не буде. Втримати ціни на колонках з такою собівартістю буде складно (сьогодні це 52-57 грн/л). А от по бензинах — цілком реально», — зазначив Куюн.
До речі,
на Finance.ua ми допомагаємо людям
оформлювати Зелену картку швидко
та зручно. Усе, що вам потрібно —
доступ до інтернету.
Оформити Зелену картку онлайн 🚗
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною