Данило Бєлов: чому страховий бізнес потребує бекапу
Страхування —
це послуга, яка допомагає убезпечити свою власність, здоров’я, бізнес від
непередбачуваних обставин. Цими сервісами користуються мільйони людей в нашій
країні. Деякі види страхування є обов’язковими, як-от обов’язкове страхування
транспортних засобів, пасажирів перевізників тощо.
В контексті
війни все більше людей обирають собі послуги зі страхування життя, майна,
матеріальних цінностей. Для самих компаній
надважливою є можливість роботи за найскладніших обставин.
Особливої
уваги потребує захист інформації. Про те, як страхові компанії допомагають
вберегти вашу інтелектуальну власність — у цій колонці для Finance.ua.
The
watchmen
Привабливість
страхової компанії для потенційного клієнта полягає в надійності можливої
співпраці.
Перше, на що
звертає увагу клієнт — оперативність реакції на страхову подію, гарантовані
своєчасні виплати.
У випадку
страхування даних страхова компанія відповідає за
безпеку найцінніших даних кожного клієнта і повинна надійно їх оберігати. Копії
особистих документів, персональні та банківські дані, облікові записи,
комерційна інформація — повинні не лише бути надійно захищені, а й бути
досяжними в найкоротший термін.
Водночас самі
страхові компанії через доступ до дуже цінної інформації можуть бути атаковані
кіберзлочинцями та отримати величезні фінансові та репутаційні збитки.
Так, провідні
світові страхові компанії, як AXA, CNA, AJG та Chubb, стали жертвами
кіберзлочинців. Мішенню зловмисників стали саме конфіденційні дані клієнтів —
персональні облікові та фінансові дані, медичні записи тощо. Запобігти таким
злочинам може підвищення цифрової безпеки та більш надійне зберігання
конфіденційної інформації.
Зручним
рішенням для страхових компанії може бути бекап. Створення резервної копії у
хмарі на сервері в іншій країні забезпечує можливе відновлення важливих даних.
За умови
захищеності сервера персональні дані клієнтів перебувають під найдосконалішими
протоколами захисту.
Персональні
дані клієнтів, розрахункові документи, інша інформація може (а взагалі -
повинна) дублюватись та зберігатись зашифрованою у хмарному сховищі. Таким
чином можна убезпечити базу даних у фізичному просторі.
Коли «хмари» — це добре
У хмару краще
вивести сайт, особистий кабінет користувача, службу підтримки, програмне
забезпечення, що обслуговує систему, та клієнтські дані.
Власні сервери
можуть містити базову інформацію, що не містить конфіденційних даних, та втрата
якої не буде критичною.
Створення
резервної копії дозволяє швидко відновити свою інфраструктуру на випадок
аварійної ситуації, кібератаки чи іншої загрози. Хмарне резервне копіювання
також дозволяє посилити захищеність персональних даних.
Ще одним фактором належної роботи страхової компанії є час. Щоб зменшити час
відклику інфраструктури на запит можна використовувати швидкісні протоколи, що
можуть гарантувати швидкість до 8 мс.
Це потребує належної потужності від
постачальника послуг бекапу. І такі пропозиції на ринку є. Хмарні сервіси
можуть не лише підвищити безпеку інформації, а й полегшити ведення діяльності.
Наприклад,
американська страхова компанія State Auto Insurance — великий гравець на
страховому ринку Штатів з 95-річною історією і щорічним обігом в 4 млрд
доларів, уклала договір з компанією Deloitte про операційну трансформацію
роботи страховика відповідно до сучасних цифрових трендів.
Так, завдяки
впровадженню хмарних рішень, компаніям вдалось скоротити час обслуговування
клієнтів — замість 70 параметрів, страхові агенти вручну заповнюють лише 14, та
підвищити безпеку конфіденційних даних, що тепер зберігаються в хмарних
сховищах.
Ще одним
клієнтом Deloitte став Commerzbank. Завдяки сервісу машинного навчання Google
Cloud, компанії змогли за лічені дні створити онлайн-платформу для обробки та
затвердження кредитних заявок — швидко та безпечно завдяки використанню хмарних
технологій.
Завдяки
переходу в хмару, австралійська страхова компанія Suncorp скоротила площу свого
дата-центру на 75 відсотків. Й також скоротила експлуатаційні витрати на його
утримання.
Міграція у
хмару відбувалась поетапно — спочатку Suncorp перемістила у хмару все своє сховище, а потім інші робочі
дані та програми. Для цього процесу Suncorp обрала AWS. За три місяці компанії
запустила віртуальну приватну хмару та віртуальний дата-центр.
За даними
дослідження від McKinsey, вплив хмарних технологій на страховий сектор змінить
показник EBITDA до 2030 року з 70 до 110 мільярдів доларів США та увійде топ-5.
На загал, у
2030 році страхування займе перше місце серед усіх секторів за впливом на
EBITDA із показником 43−70 відсотків.
У висновку до дослідження також йдеться, що
страхові компанії активно оновлюватимуть свої цифрові інтерфейси через хмарні
технології, надаючи перевагу безпеці та швидкості та простоті в оперуванні
даними.
Звісно, що, слідуючи загальносвітовому тренду, звернути увагу на хмару мають і страхові
компанії в Україні.
Особливо, це
стосується локальних гравців, ніж представництв міжнародних брендів. Страхові
компанії для надійної роботи свого сервісу повинні створити та регулярно
оновлювати резервні копії операційних даних. Для цього спеціалісти визначають
частоту бекапу — щогодини, щодня, щотижня тощо. Усі копії захищаються за
правилом «3−2-1−1-0».
Воно передбачає
створення трьох копій: двох на різних носіях плюс одна копія в іншій локації,
одну копію в автономному режимі. Щодо «0» — це нуль помилок при перевірці.
Для резервного
копіювання страховим компаніям слід обрати провайдера, який має кваліфікований
персонал спеціалістів, достатньо потужну програмну та апаратну базу, а також
який зможе гарантувати захист інформації за найвищими стандартами фізичної та
цифрової безпеки.
Данило Бєлов, директор з розвитку бізнесу в UCloud
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною