393
Amazon готує нову платформу з низькими цінами для конкуренції з Temu
— Технології&Авто

Amazon, ймовірно, працює над створенням нової платформи онлайн-продажів, яка дозволить конкурувати з низькими цінами китайського роздрібного гіганта Temu.
Про це повідомляє Engadget.
Компанія надіслала внутрішню інформацію продавцям, яка містить деталі щодо обмежень на ціни для цієї нової торгової вітрини.
Згідно з даними, максимальні ціни для різних товарів становлять $8 за ювелірні вироби, $9 за постільну білизну, $13 за гітари та $20 за дивани, що будуть доставлятися з центру виконання замовлень у Гуандуні, Китай.
Очікується, що нова платформа пропонуватиме повільніші терміни доставки (від 9 до 11 днів), але матиме значно нижчі збори за доставку порівняно з основною платформою Amazon.
Ця нова стратегія Amazon відрізняється від традиційного підходу компанії, де немає обмежень на ціни. Вона більше відповідає формату Temu, який, незважаючи на критику через якість товарів та етичні питання, набула популярності завдяки надзвичайно низьким цінам з моменту запуску у 2022 році.
За матеріалами: Speka
Поділитися новиною
Також за темою
Honda пришвидшує розробку нових авто, використовуючи передові симулятори
Kia завершує виробництво Soul після 16 років на ринку
YouTube Music тестує функцію перекладу текстів пісень
Samsung і OpenAI планують спільно побудувати плавучі датацентри та електростанції для їх енергоживлення
Dacia презентувала нові Logan, Sandero та Jogger (фото)
Центри обробки даних за 20 років можуть з’явитися в космосі: заява засновника Amazon