Доступные смартфоны Samsung получат защиту от влаги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Доступные смартфоны Samsung получат защиту от влаги

Технологии&Авто
630
Finance.ua вдалося поспілкуватися з Ігорем Ковальовим, генеральним менеджером Payoneer в Україні та Білорусі. Обговорили питання впливу пандемії на грошові перекази, розвитку фрілансу і e-commerce в Україні та світі.

Довідка:

  • Payoneer — міжнародна платіжна платформа, яка спеціалізується на прийомі та відправленні грошей. Компанія існує з 2005 року і об’єднує своєю роботою понад 200 країн.
  • Саме ця платіжна платформа допомагає підприємцям виходити на міжнародні ринки, отримувати і відправляти платежі в різні куточки світу. Платформа також дає можливість фрілансерам отримувати виплати з таких майданчиків як Upwork, Fiverr, Google і інших з мінімальною комісією.
Ігоре, життя Payoneer до і після Covid-19. Чи можна сказати, що пандемія відчутно вплинула на компанію і взаємозв’язок з клієнтами?
Звісно. По-перше, ми стали проводити більше ініціатив, щоб допомогти клієнтам пережити цей складний період. Наприклад, організували розділ на сайті, де клієнти могли знайти рішення або підрядника для свого завдання.
Наприклад, організувати доставку товару з Китаю тоді, коли основні компанії закрилися і не надавали ці послуги. Або надавати рекомендації щодо вибору складу для товарів, коли Amazon заборонив ввозити будь-які інші, крім товарів першої необхідності.
По-друге, ми змінили наш підхід в комунікації. У нас стало більше онлайн активностей, онлайн заходів. Наприклад, торік ми провели великий 24-годинний онлайн саміт. Цього року ми будемо тестувати новий варіант теплих, лампових заходів для наших клієнтів в онлайн форматі.
Якщо говорити про роботу команди Payoneer, то багато наших офісів повністю або частково перейшли на віддалений формат і співробітники можуть самі вибирати, як їм зручніше працювати.
Офіси залишаються відкритими, і ми очікуємо повернутися до звичного способу життя, напевно, як і всі.
Компанія вже 16 років на ринку. Чи був минулий рік найскладнішим?
Ні, показники Payoneer зростали і в 2020 році. Ми бачимо глобальну тенденцію, яка в 2020 тільки посилилася — люди все більше переходять в онлайн: у роботі, освіті, покупках.
Доступные смартфоны Samsung получат защиту от влаги
Тому за підсумками 2020 року ми бачимо стрибок — і за кількістю, і за обсягами транзакцій, особливо в сегменті e-commerce і онлайн освіти.
Багато хто пам’ятає ситуацію 2020 року, коли були заблоковані картки Payoneer Prepaid Mastercard? Чи зроблено якісь кроки, щоб таке не повторювалося?
Ситуація з Wirecard дала нам потужний поштовх швидше реалізувати давні плани — ми стали самі емітентами карток Payoneer Prepaid Mastercard. Гроші наших клієнтів лежать на спеціальних захищених рахунках.
Крім того, ми поліпшили свою платформу і додали на неї новий функціонал. Над цим працювали кілька сотень розробників, тому все вдалося зробити досить швидко.
У березні 2020 року ви проводили дослідження, в якому вказали, що попри падіння глобального ринку аутсорсингу, доходи фрілансерів показали зростання. Які були показники на кінець 2020 року?
У березні минулого року, коли почався локдаун, 32% фрілансерів з усього світу відзначили сильне падіння попиту на послуги. Це показали дані нашого опитування. Зростання доходів тоді теж почало сповільнюватися, але вже через кілька місяців — відновилося і пішло вгору.
В цілому, незважаючи на пандемію, 2020 рік виявився успішним для українських фрілансерів. Їхні доходи, в порівнянні з 2019 роком, зросли на 20%.
Якщо рахувати поквартально, то в другому кварталі сума виплат через Payoneer збільшилася на 6%, в третьому — на 2%, в четвертому — на 19%.
У сегменті селлерів і e-commerce річне зростання було на 35%, у е-learning — на 85%, у сервіс-провайдерів — на 41%.
Судячи за цих результатів і світових тенденцій, українська фріланс-індустрія продовжить зростати в 2021 році, а як саме — невдовзі побачимо.
Чи можна сказати, що на українських фрілансерів пандемія в 2020 році вплинула менше, ніж на західних?
Думаю, так. Багато в чому так сталося завдяки високій якості їхньої роботи і порівняно низьким цінам.
Навесні минулого року фрілансери з усього світу відзначали падіння попиту на свої послуги від замовників з Європи і Північної Америки.
Але українських фрілансерів, за даними опитування Payoneer, це не торкнулося. Кількість європейських замовлень у них залишилася колишньою. Наприклад, 56% наших фрілансерів зазначили, що попит на їхні послуги з боку американських компаній залишився колишнім або навіть зріс.
Що стосується заробітку. Чи сильно відрізняється зарплата українських фрілансерів від світових?
Найпопулярніші сфери серед українських фрілансерів — графічний та веб-дизайн, програмування, IT, створення мультимедіа, маркетинг і копірайтинг. У цих сферах працюють 79% фахівців, які брали участь у нашому опитуванні.
Погодинні ставки наших фахівців у деяких індустріях поки значно нижчі від світових. Насамперед це стосується сфер створення мультимедіа, перекладів, управління проектами, підтримки клієнтів, продажів і фінансів.
При цьому, за нашими даними, в технічних нішах (програмування, IT, контроль якості) розрив зі світовими показниками заробітку набагато менший.
Доступные смартфоны Samsung получат защиту от влаги
Продовжуючи тему IT. До 2020 року в Україні швидкими темпами розвивався IT-аутсорсинг. Чи змінилося щось за останній рік?
Україна давно відома як один з найпопулярніших в світі центрів IT-аутсорсингу, а минулого року ми ще більше закріпилися в цій позиції. Понад 60% українських IT-компаній розробляють програмне забезпечення для технологічних компаній США і Західної Європи.
Коли на початку пандемії цілих 14% співробітників в США виявилися безробітними, багато американських компаній продовжували віддавати на аутсорс нові проекти українським айтішникам.
В цілому за рік, за даними нашого опитування, зростання доходів у цьому сегменті склало 41%.
Обсяг виплат з США збільшився на 55%, з Британії – на 11%, з Канади — на 38%, з Ізраїлю — на 42%.
Більше того, наші айтішники почали освоювати нові ринки. Наприклад, виплат із Саудівської Аравії стало більше на 112%, з Сінгапуру — на 93%.
Ваші прогнози щодо розвитку ринку фрілансу в Україні на 2021. Які сценарії найбільш вірогідні?
Розвиток фріланс-індустрії – глобальний тренд, який набирає обертів уже не одне десятиліття. Коронакриза ще більше прискорила його, показавши актуальність і вигоду такого способу роботи.
У новій реальності саме люди, які працюють віддалено, можуть бути впевненими в стабільному заробітку і розраховувати на його зростання. Ще один плюс для фрілансерів в нових реаліях — у них немає ризику скорочень на роботі.
Цілком ймовірно, що все більше світових компаній віддаватимуть перевагу співпраці з фрілансерами, не найму штатних співробітників.
Якщо говорити про актуальні сфери роботи фрілансерів, то, за нашими прогнозами, більше зростання буде у нових напрямків — наприклад, у онлайн-викладачів. Це не означає, що інші спеціальності – розробники, дизайнери, маркетологи — стануть менш затребуваними.
Просто фрілансери цих класичних напрямків і раніше працювали в онлайні, а освіта тільки переходить на «достанційку». Це остання тенденція, тому і стрибок в цій сфері – набагато більший.
Ще один напрямок, який активно розвивався в період пандемії, — e-commerce. Розкажіть, чи є чим похвалитися Україні?
За даними звіту Payoneer’s Global Seller Index за другий і третій квартали 2020 року, Україна була на шостому місці серед країн з найвищими показниками зростання річного доходу. Ми обігнали В’єтнам, Ізраїль, Індію і Японію.
Вищі темпи тільки у Китаю, США, Гонконгу, Південної Кореї і Великобританії.
Якщо говорити про загальносвітові цифри, то в другому кварталі 2020 року глобальні обсяги продажів збільшилися на 81%. Це майже втричі більше, ніж зростання в той же період в 2019 році. У третьому кварталі показник зростання теж був 81% (в аналогічний період в 2019 році – 36%). Тенденція зростання також зберігається і зараз.
Доступные смартфоны Samsung получат защиту от влаги
Які прогнози і очікування від e-commerce в 2021?
Однозначно цей ринок буде рости. Як український, так і світовий. Можливо, такого сильного стрибка, як в 2020, ми не побачимо, але з глобальних тенденцій очевидно, що e-commerce буде ще активніше інтегруватися в наше життя. Наприклад, більше третини споживачів у Європі і Північній Америці планують здійснювати покупки в інтернеті щотижня.
Також ми дізналися, що 76% онлайн-продавців у світі думають про вихід на нові ринки для розвитку свого бізнесу. При цьому, за даними eMarketer, тільки за перші п’ять місяців 2020 онлайн-продажі в Центральній і Східній Європі зросли на 21%, що робить наш регіон перспективним ринком.
У найближчому майбутньому в українському e-commerce буде з’являтися все більше міжнародних продавців. Це посилить конкуренцію і змусить бізнеси використовувати додаткові способи залучення покупців.
Світу онлайн-покупок прогнозують ще більшу діджиталізацію. Успіх матимуть продавці з найбільш технологічним і оптимізованим підходом до бізнесу. Тому українському e-commerce потрібно рухатися в цьому напрямку.
Що можна порадити українському бізнесу, які ніші будуть найбільш привабливі?
Світ стає все більш глобалізованим, відкриваються нові можливості. Українські компанії та продукти часто мають перевагу перед закордонними аналогами через більш доступні рейти (рівень оплати праці на Заході вищий) і якість продукції.
Тому затребуваний продукт, грамотно побудований маркетинг, надійна логістика і зручна система платежів здатні принести успіх на світовому ринку.
Якщо говорити про ніші, то в минулому році популярними стали товари, які роблять життя вдома більш затишним. Це пристосування для хобі, кухні, іграшки для дітей, декор, косметика для догляду за тілом, спортивне приладдя для домашніх тренувань тощо.
Величезне зростання отримала ігрова індустрія — знову ж таки, через те, що люди стали проводити більше часу онлайн. Ці тенденції зберігаються і зараз.
Ще один тренд, що набирає популярності – екологічність. Покупці стають все більш розважливими і намагаються купувати екологічно чисті продукти. Часто за них навіть готові платити більше.
У будь-якому випадку, думаючи про нішу, яку ви хочете зайняти на міжнародному ринку, орієнтуйтеся на те, в чому ви розбираєтеся найкраще. І адаптуйте це під сучасну реальність.
По материалам:
3dnews.ru
Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter , чтобы сообщить нам об этом.

Поделиться новостью

Подпишитесь на нас