Байден подписал инфраструктурный закон на $1,2 триллиона — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Байден подписал инфраструктурный закон на $1,2 триллиона

Мир
439
Герберт Дісс позначив пріоритети компанії на найближче майбутнє. Генеральний директор Volkswagen Герберт Дісс вважає використання стороннього програмного забезпечення в електричних моделях концерна неприйнятним.
Про це він заявив під час недавнього внутрішнього заходу компанії.
«Якщо ми хочемо залишатися незалежними, ми повинні самі розробляти програмне забезпечення для автомобіля», – сказав Дісс, звертаючись до керівництва концерну.
Зі слів Дісса, VW не повинен передавати «мозок автомобіля великим технічним гравцям», як це часто роблять автоконцерни, концентруючись на конструкції автомобіля. Саме розробку програмного забезпечення він назвав найважливішим проектом на найближчі п’ять або десять років. Це дозволить VW залишитися незалежним та конкурувати з Tesla, Apple та Google.
На задній план відсунуті електромобільність, дизайн та інші раніше важливі цілі, наприклад, створення автомобілів «з найширшими кривими крутного моменту». Всі сили будуть кинуті на ПЗ, оскільки від нього залежить розподіл електроенергії та запас ходу.
Також у VW планують створити власну платформу, яка стане галузевим стандартом та дозволить протистояти таким великим гравцям, як GM, Daimler та Toyota.
«Для групи перехід до цифрової мобільності компанії є головним пріоритетом. Ми повинні управляти змінами краще, ніж інші. Ми повинні бути швидші за конкурентів, щоб залишатися одним з найважливіших постачальників мобільних послуг з яскравими брендами. У той же час ми повинні просувати декарбонізацію», – підкреслив Дісс.
По материалам:
Укрінформ
Если Вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter , чтобы сообщить нам об этом.

Поделиться новостью

Подпишитесь на нас