707
В «Укрзалізниці» стався технічний збій: не працюють онлайн-сервіси
— Фондовий ринок

В «Укрзалізниці» стався технічний збій в IT-системі, внаслідок чого не працюють онлайн-сервіси. Зокрема тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Про це повідомила пресслужба компанії.
В «Укрзалізниці» також додали, що посилюють додатковими працівникам ранкові зміни залізничних кас на вокзалах.
А для зв’язку в «УЗ» закликали використовувати сторінки «Укрзалізниці» у соціальних мережах.
Також повідомляється, що начальникам поїздів надано можливість оформлювати проїзд в найбільш термінових випадках.
В УЗ додають, якщо заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту — там є PDF-дублікат.
Також на час збою у роботі онлайн-сервісів тимчасово відкрито продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.
«Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем», — заявили в «УЗ».
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Spotify прогнозує рекордний прибуток у IV кварталі завдяки збільшенню кількості користувачів та підвищенню цін
У жовтні в IT-сфері побільшало ФОПів, але зменшилася кількість компаній (інфографіка)
Netflix планує придбати Warner Bros. та HBO Max: що зміниться для глядачів
Мінфін пояснив позицію України щодо реструктуризації ВВП-варрантів
НБУ оштрафував сім банків і чотири фінкомпанії за порушення фінмоніторингу: хто потрапив до списку (доповнено)
«Укрзалізниця» тимчасово обмежила рух поїздів: де саме
