В Мінсоцполітики прояснили інформацію про блокування банківських карток пенсіонерів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Мінсоцполітики прояснили інформацію про блокування банківських карток пенсіонерів

Казна та Політика
498
В Мінсоцполітики прояснили інформацію про блокування банківських карток пенсіонерів
В Мінсоцполітики прояснили інформацію про блокування банківських карток пенсіонерів
Нещодавно українські ЗМІ почали поширювати інформацію щодо начебто можливого блокування банківських карток пенсіонерів через відсутність руху коштів на них. В Мінсоцполітики наголосили, що не давали жодних коментарів щодо будь-якого блокування банківських карток українських громадян.
«Жодної норми такого плану немає в законодавстві чи нормативних актах, які регулюють сферу соціального забезпечення. Мінсоцполітики не має ані повноважень, ані технічної можливості впливати на діяльність банків щодо блокування банківських карток», — заявляють у міністерстві додавши, що новина, яка була некоректно інтерпретована окремими ЗМІ, стосується іншого.

Коли виплати на картку не будуть перераховувати

Якщо пенсіонер з числа внутрішньо переміщених осіб, який став на облік як ВПО до 24.02.2022 року, не користується своєю банківською карткою протягом тривалого періоду (не менше 6 місяців), і по такій картці немає руху коштів, пенсія такій особі продовжує нараховуватись, але до моменту зʼясування обставин пенсія не перераховується такій особі на її картковий рахунок.
Причина цього — те, що значна частина пенсіонерів з числа ВПО, зареєстрованих як ВПО до 24.02.2022 року, проживає на тимчасово окупованій території.
В такій ситуації держава не має можливості оперативно зʼясовувати інформацію щодо того, чи власник картки не втратив до неї доступ (і нею згодом можуть скористатися шахраї) і чи є власник живим, адже під час війни ризики смерті чи зникнення людини, на жаль, зростають в рази.

Як діяти особі, якій перестали нараховувати виплати

Для продовження виплат такій особі, держава має отримати підтвердження, що пенсіонер живий, і сам користується своєю карткою.
До моменту, поки пенсіонер не підтвердить свою особу, пенсія їй і далі нараховується Пенсійним фондом, але не перераховується їй на картку.
Щойно людина вийде на зв’язок і підтвердить свою особу, нараховані виплати перерахують такій особі на її рахунок.

Довідка Finance.ua

Як пройти ідентифікацію, використовуючи відеоконференцзв'язок:
1. Подати заяву на ідентифікацію шляхом відеоконференцзв'язку через:
  • Портал електронних послуг Пенсійного фонду;
  • за контактними телефонами: 0800 503 753, 044 281 08 70, 044 281 08 71.
2. Дочекатися дзвінка уповноваженого працівника органу Пенсійного фонду України для узгодження часу та способу проведення відеоідентифікації.
3. Пройти саму процедуру. Тривалість відеоідентифікації становить орієнтовно 20 хвилин і має відбуватися приблизно в такій послідовності:
  • пред’явлення пенсіонером/законним представником/помічником документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, «закордонний» паспорт тощо), у дитини — свідоцтво про народження;
  • відповіді на заздалегідь заготовлені уповноваженим працівником запитання. У разі поганої якості відеозв'язку/його переривання узгоджується інша дата проведення відеоідентифікації, про що фіксується в протоколі.
4. Отримати рішення про проходження ідентифікації. За результатами відеоконференцзв'язку уповноважений працівник створює відеозапис та формує окремі файли, які передає у відповідальний підрозділ для проведення верифікації з уже наявними в пенсійній справі матеріалами та для подальшого прийняття рішення.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас