Що робити, якщо не вдається оформити відстрочку в «Резерв+»: відповідь Міноборони
У застосунку «Резерв+» з’явилися електронні відстрочки від мобілізації. У Міноборони пояснили, що робити, якщо виникає помилка при оформленні відстрочки.
Про це повідомила заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону.
Вона зазначила, що якщо у військовозобов’язаного є діюча відстрочка, то він не зможе оформити нову через «Резерв+». Як пояснила заступниця міністра оборони, це не дозволить дублювати дані в реєстрах.
За її словами, як тільки у користувача закінчиться відстрочка, він на наступний день зможе податися на наступну.
Чиновниця зазначила, що для оформлення відстрочки потрібно оновити застосунок «Резерв+» до версії 1.4.3. Якщо вся потрібна інформація про особу міститься в реєстрах, то у застосунку з’явиться відстрочка.
«Якщо людина, наприклад, не знаходить себе в реєстрі, є помилки в прізвищах, податковому коді, тому що ці реєстри заповнювалися людьми, які могли помилитися або якимось чином невірно внесли дані, ви можете звернутися у технічну підтримку «Резерв+», — пояснила Черногоренко.
За її словами, фахівці опрацюють звернення і виправлять помилку, щоб дані підтягнулися в реєстри. Вона додала, що термін дії відстрочки — три місяці.
Нагадаємо, 9 листопада у додаток «Резерв+» додали можливість оформлення відстрочки онлайн. Це дозволяє уникнути черг та зменшити навантаження на військові комісаріати.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною