134
Продажі Apple у Китаї впали на 6,5%
— Фондовий ринок

Продажі компанії Apple у Китаї впали на 6,5% до $14,7 млрд, не виправдавши прогноз Уолл-стріт у $15,3 млрд. Результати відродили побоювання, що Apple втрачає позиції на одному зі своїх найважливіших закордонних ринків.
Про це пише Bloomberg.
Компанія стикається з жорсткішою конкуренцією в регіоні, і китайський уряд обмежив використання іноземних технологій на деяких робочих місцях.
Водночас Apple прогнозує, що нові функції штучного інтелекту стимулюватимуть оновлення iPhone у найближчі місяці, що допоможе компанії подолати спад продажів, який особливо сильно вдарив по її бізнесу в Китаї. Генеральний директор Тім Кук, заявив, що майбутні функції Apple Intelligence дадуть покупцям привід купувати нові телефони.
Apple повернулася до зростання виручки зі збільшенням на 5% до $85,8 млрд. Це перевершило оцінку аналітиків у $84,5 млрд. Вцілому оптимістичні результати третього кварталу були затьмарені млявими продажами в Китаї.
Apple пояснила більшу частину спаду впливом сильного долара, заявивши, що базовий бізнес у Китаї насправді здоровіший, ніж раніше. Три місяці тому керівники говорили, що уповільнення було повʼязане не стільки з iPhone, скільки зі слабким продажем інших продуктів.
«Ми розуміємо, що це дуже конкурентний ринок смартфонів, але ми вважаємо, що в контексті більш широкої економіки ми процвітаємо», — сказав фінансовий директор Лука Маестрі.
Apple заявила, що загальний обсяг продажів у цьому кварталі зросте приблизно на 5%. Уолл-стріт прогнозує зростання на 4%. Послуги стануть ключовим моментом цього періоду, показавши двозначне зростання, заявили керівники. Бізнес послуг, що включає App Store, Apple Music та стрімінгову платформу TV+, продовжує залишатися драйвером зростання. Минулого кварталу він приніс $24,2 млрд продажів, збільшившись на 14%.
Продажі флагманського продукту Apple, iPhone, склали $39,3 млрд. Хоча ця цифра трохи знизилася порівняно з минулим роком, вона перевершила очікування Уолл-стріт.
Бізнес iPad від Apple виграв від довгоочікуваного випуску нових моделей. Виторг збільшився на 24% до $7,16 млрд.
Компанія також представила Apple Intelligence минулого кварталу, продемонструвавши нові інструменти ШІ на своїй конференції розробників у червні. Але очікується, що технологію, призначену для iPhone, iPad і Mac, буде випущено для клієнтів не раніше жовтня.
За матеріалами: Forbes.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Samsung очікує найбільший квартальний прибуток з 2022 року завдяки зростанню цін на мікрочипи
Лоукостер WestJet братиме плату за те, що робить кожен пасажир
Sense Bank та Вінницька міська рада розширюють співпрацю
Індекс українських акцій на WSE зранку в п’ятницю підскочив на 5,4%
iPhone 18 Pro та Pro Max: яка там буде камера
Samsung заощаджуватимуть заряд шляхом оптимізації мережної активності