28
Російські й українські підприємства спільно виробляють авіаційні двигуни близько 15 найменувань
Співробітництво в будуванні двигунів відповідає усім вимогам російської економіки, заявив Віктор Чуйко, президент Асоціації "Союз авіаційного двигунобудування" (АССАД), що поєднує ведучі моторобудівні підприємства світу.
За його словами, у даний час російські й українські підприємства спільно виробляють авіаційні двигуни близько 15 найменувань. Як правило, сторони мають рівні права на інтелектуальну власність, а виробництво організується там, де це найбільше вигідно для партнерів. Наприклад, двигун АІ-222 для учбово-бойового літака Як-130 створений у Запорізькому моторобудівному КБ "Прогрес", а 85% його комплектації і виробництва закріплені за московським заводом "Салют". Серійне виробництво двигуна Д-436 для літаків Ту-334 і Бє-200 буде організовано як на запорізькому заводі "Мотор-Січ", так і на "Салюті" і Уфимському моторобудівному об'єднанні. Завдяки цьому співробітництву Росія й Україна, вважає В.Чуйко, зможуть повернути втрачені позиції на світовому ринку авіаційного моторобудування, де до 1990 року їхня частка складала приблизно 20%.
За матеріалами: УСПП
Поділитися новиною
Також за темою
Китай пригрозив відповіддю на можливі мита НАТО через купівлю нафти рф
Чи будуть відключення світла: в Укренерго розповіли, як готуються до зими
«Укрпошта» планує виконати вимоги НБУ щодо капіталу без державної підтримки
Як зрозуміти, що прийшов час міняти роботу: 4 ознаки
Інвестиційний фонд відбудови: делегації США показали перші потенційні родовища
Скільки заробляють пілоти у Європі (інфографіка)