0 800 307 555
0 800 307 555

Перший автономний автобус схвалено для використання на дорогах загального користування в Європі


Перший автономний автобус схвалено для використання на дорогах загального користування в Європі

Конкуренція на ринку автономного транспорту досить висока і значну частку відповідного бізнесу в Європі займає французька компанія EasyMile. Стартап вже давно розробляє і тестує безпілотні автобуси по всьому світу, а тепер став першим в Європі, який отримав дозвіл на використання своєї розробки на дорогах загального користування. Шаттл EZ10 курсуватиме дорогами Франції.

Вперше прототип EZ10 було представлено ще в 2015 році. EasyMile тестувала свою розробку більш ніж в 30 країнах по всьому світу, у багатьох випадках рух контролювали тільки віддалені оператори. Випробування проходили в Сінгапурі, США, Фінляндії, Австралії та багатьох інших країнах. Основним призначенням автобуса є автономне перевезення пасажирів по території кампусів, заводів, аеропортів та інших відносно обмежених майданчиків.

Новітня версія EZ10 вміщує до 15 осіб, автобус оснащений м’якими сидіннями і індивідуальними ременями безпеки, а для людей з обмеженими можливостями є автоматичний пандус і кріплення інвалідних крісел. Компанія оновила набір сенсорів автобуса і об’єднала зусилля з німецьким стартапом Sono Motors для інтеграції сонячних елементів живлення, завдяки яким збільшиться запас ходу електротранспорту.

EasyMile вже тестувала автономний шаттл в медичному кампусі Oncopole в Тулузі (Франція) — він курсував між головним в’їздом і паркуванням, відстань між якими становить близько 600 м. При цьому на дорозі є «змішаний» трафік, що включає пішоходів, велосипедистів, автомобілі та автобуси. Довівши безпеку і надійність сервісу, компанія отримала від французької влади дозвіл на використання транспорту 4 рівня автономності на дорогах загального користування. Загалом стартап застосовує транспорт рівня Level 4 на семи майданчиках різних країн.

Це високий рівень автономності, що дозволяє транспорту обходитися без оператора на борту. За наявними даними, експлуатація на дорогах Франції в «польових» умовах почнеться з вересня 2022 року.

За словами генерального менеджера Easymile Бенуа Перрена (Benoit Perrin), дозвіл став важливим кроком на шляху до комерціалізації систем автономного водіння. Очікується, що сфера застосування технології продовжить розширюватися.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Опитування
В Контексті Finance.ua