Юнекс Банк оновив клієнт-банк: що змінилося для корпоративних клієнтів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Юнекс Банк оновив клієнт-банк: що змінилося для корпоративних клієнтів

Фінтех і Картки
93
Юнекс Банк оновив клієнт-банк: що змінилося для корпоративних клієнтів
Сучасний бізнес потребує простих і зручних інструментів дистанційного банківського обслуговування. Клієнт-банк в цьому контексті вже давно перестав бути лише каналом передачі платежів, що забезпечує безперебійність і безпеку.
Розуміючи це, ми провели багаторівневе оновлення нашої системи Клієнт-банк, щоб клієнти не відволікалися від своєї головної справи – бізнесу.
Оновлений КБ Юнекс Банку отримав ряд нових функцій, які донедавна не були доступні корпоративному бізнесу. Так, нова версія системи дозволяє:
  • Ініціювати платежі в гривні і валюті;
  • Ініціювати заяви на валютообмінні операції і направляти документацію, підписану КЕП;
  • Використовувати різні види безпечного входу – смс / токен;
  • Підтверджувати платежі ЕЦП і КЕП;
  • Виплачувати заробітну плату та інші соціальні виплати з передачею необхідної документації;
  • Мати можливість своєчасно бачити, аналізувати і оперативно приймати рішення по декільком довіреним вам компаніям в рамках функціональності ЦФК (Центр фінансового контролю).
«Ми продовжимо роботу над актуалізацією функціональності наших систем, включаючи «Клієнт-банк». Наша мета – стати зручною і гнучкою альтернативою великим банкам-нерезидентам для бізнесу, тому ми готові до швидких змін. Звичайно, деякі з запущених нами можливостей не будуть затребувані на «мас-маркеті», проте ми готові йти назустріч клієнтам. Саме це і робить нас по-справжньому гнучкими щодо задоволення потреб бізнесу», – розповіла Тетяна Коляско, директор департаменту по роботі з бізнес клієнтами Юнекс Банку.
За матеріалами:
Юнекс Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас