Учасники грального ринку підпишуть меморандум про «рекламний етикет»
Гральний ринок зараз бере активну участь у створенні меморандуму, який буде регламентувати розміщення інформації на рекламних площах. Документ вже на 99% готовий. Залишилося тільки прийняти технічні правки. Всі тексти між організаторами узгоджені.
Про це 29 липня під час прес-конференції на тему «Тенденції соціальної відповідальності грального бізнесу», що відбулася в Києві, розповів голова Всеукраїнського союзу розвитку букмекерства Михайло Коваль.
«Це внутрішній документ учасників ринку для саморегуляції, який не змінює і не додає жодних норм — він просто визначає правила гри для всіх учасників ринку, щоб у всіх було одне розуміння, трактування норм. Тому що все-таки неможливо прописати все в законодавстві детально, навіть на рівні підзаконних актів, розписати дорожню карту правозастосування тих чи інших норм про рекламу», — зазначає експерт.
Необхідний внутрішній документ, додає він, який буде зрозумілий всім учасникам ринку.
Перш за все меморандум розмежовує рекламу і спонсорство, оскільки це різні напрямки.
Спонсорство за законом дозволено в ті години, в які заборонена реклама. Тобто з 6:00 до 23:00. І спонсорська інформація, ролики, анонси дозволені в денний час.
Відповідно, інформація про торговий знак — бренд організатора азартних ігор, який є спонсором, інформація про найменування організатора азартних ігор — може виходити протягом дня.
«Для цього необхідне розуміння всіх учасників ринку: що можна ставити в спонсорський ролик, а що — ні. Тому що тут бувають різні приклади використання спонсорської інформації за участю ігрових елементів, звуків. Ринок визначає ці позиції, фіксує їх у меморандумі, прописуються певні „джентельменські угоди“, що не можна використовувати в спонсорській інформації. Пунктів дуже багато», — каже Коваль.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною