Кличко про строки будівництва метро: на Троєщину 4–5 років, на Виноградар — мінімум одна станція цього року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кличко про строки будівництва метро: на Троєщину 4–5 років, на Виноградар — мінімум одна станція цього року

Казна та Політика
2715
Київський міський голова Віталій Кличко в інтерв’ю Радіо Свобода розповів, які перспективи будівництва метрополітену на масиви Виноградар і Троєщина.
Щодо Виноградаря, сказав він, із 1300 метрів під землею вже понад 900 метрів прокладено.
«Залишилося ще декілька речей. Там трішки є порушення по термінах. Але компанія „Київметробуд“ гарантує, що до кінця року ми зможемо відкрити станцію», — сказав Кличко.
Нагадуємо, про всі зміни, які можуть стосуватися ваших гаманців, ми оперативно інформуємо в нашому телеграм-каналі Finance_ukr.
За його словами, як мінімум одна станція цього року повинна бути відкрита. «У нас все профінансовано, ніяких проблем не повинно бути», — наголосив міський голова.
Загалом нині будують дві станції на лінії в бік Виноградаря, що буде продовженням «зеленої» лінії за станцією «Сирець», — «Мостицька» (цю ділянку й будують прокладанням підземних тунелів) і далі «Проспект Правди» (цю ділянку мають будувати відкритим способом).
На Троєщину ж на лівому березі Дніпра, сказав Кличко, метро неможливо побудувати без мосту — Подільського мостового переходу, чи то Подільсько-Воскресенського мосту, який ще не добудований.
«Міст з’єднує, тому що це не тільки міст. У „тілі“ мосту ще є лінія метро. Зараз ідуть проєктні роботи, я не буду розказувати казок, але питання будівництва метро — це, я думаю, 4−5 років. Це — непростий напрямок», — сказав він.
За словами міського голови, у сповільнення будівництва мосту «корективи вніс коронавірус — іноземні фахівці не змогли через коронавірусні обмеження вчасно приїхати».
«Зараз ми вже основну арку мосту зробили. Через тиждень відкриваємо з’їзд на Вали (вулиці Верхній Вал і Нижній Вал на Подолі. — Ред.). І до кінця року ми зараз будуємо перехід через залізничну колію на з’єднання з вулицею Алішера Навої (проспект Алішера Навої на лівобережному масиві Воскресенка. — ред.). Я взяв всіх підрядників „за горло“, щоб ніяких збоїв не було, щоб до кінця року автосполучення між лівим і правим берегами по Подільсько-Воскресенському мосту вже працювало», — сказав Кличко.
Сполучення між великим масивом Троєщина, з якого нині складно дістатися на правобережну частину Києва, і Подолом (а в далекій перспективі й аеропортом «Жуляни») має забезпечити нині проєктована четверта лінія метро, яку пропонують позначати на схемах помаранчевим кольором. Терміни її будівництва наразі не визначені.
За матеріалами:
Радіо Свобода
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас