У ПриватБанку відреагували на відкриття АМКУ справи стосовно еквайрингу
У Приватбанку заявили, що на сьогоднішній день не отримували жодних документів від АМКУ про початок розгляду справи стосовно послуг еквайрингу.
Про це йдеться в офіційному коментарі банку щодо заяви АМКУ про початок розгляду справи за ознаками зловживання монопольним становищем на ринку послуг еквайрингу, передає його прес-служба.
«ПриватБанк надає послуги своїм клієнтам виключно в рамках правового поля і нормативних вимог, в тому числі й щодо вартості своїх послуг.
Ринок безготівкових платежів в Україні є висококонкурентним, на ньому представлено більшість банківських установ і торгові підприємства можуть вибирати послуги еквайрингу, виходячи не тільки з вартості послуги, а й безлічі інших чинників — якості обслуговування, рівня сервісу і підтримки», — заявили в прес-службі.
Ринок безготівкових платежів в Україні є висококонкурентним, на ньому представлено більшість банківських установ і торгові підприємства можуть вибирати послуги еквайрингу, виходячи не тільки з вартості послуги, а й безлічі інших чинників — якості обслуговування, рівня сервісу і підтримки», — заявили в прес-службі.
«На сьогоднішній день банк не отримував жодних документів від Антимонопольного комітету України про початок розгляду справи стосовно послуг еквайрингу.
Банк впевнений у своїй правовій позиції і вживає всіх необхідних заходів для захисту своїх прав та інтересів», — додали в банку.
Банк впевнений у своїй правовій позиції і вживає всіх необхідних заходів для захисту своїх прав та інтересів», — додали в банку.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною