0 800 307 555
0 800 307 555

У ПриватБанку відреагували на відкриття АМКУ справи стосовно еквайрингу


У ПриватБанку відреагували на відкриття АМКУ справи стосовно еквайрингу

У Приватбанку заявили, що на сьогоднішній день не отримували жодних документів від АМКУ про початок розгляду справи стосовно послуг еквайрингу.

Про це йдеться в офіційному коментарі банку щодо заяви АМКУ про початок розгляду справи за ознаками зловживання монопольним становищем на ринку послуг еквайрингу, передає його прес-служба.

«ПриватБанк надає послуги своїм клієнтам виключно в рамках правового поля і нормативних вимог, в тому числі й щодо вартості своїх послуг.
Ринок безготівкових платежів в Україні є висококонкурентним, на ньому представлено більшість банківських установ і торгові підприємства можуть вибирати послуги еквайрингу, виходячи не тільки з вартості послуги, а й безлічі інших чинників — якості обслуговування, рівня сервісу і підтримки», — заявили в прес-службі.

«На сьогоднішній день банк не отримував жодних документів від Антимонопольного комітету України про початок розгляду справи стосовно послуг еквайрингу.
Банк впевнений у своїй правовій позиції і вживає всіх необхідних заходів для захисту своїх прав та інтересів», — додали в банку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Фондовий ринок
Все, що ми знаємо про:ПриватБанк
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua