459
Метро на Троєщину: у Мінфіні обіцяють запустити до 2024 року
— Казна та Політика
Будівництво метро на Троєщину залежить від введення в експлуатацію Подільського мосту, після чого можна розпочинати роботу над станціями. Відтак є можливість запустити першу ділянку до 2024 року.
Про це заступник міністра фінансів Олександр Кава розповів в етері телеканалу «Дом».
«Головною перешкодою для будівництва метро на Троєщину була відсутність мосту — Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Наразі будівництво основної частини мосту майже закінчили. Відтепер міська влада має змогу розпочинати будівництво лівобережних та правобережних підходів на цей міст», — заявив він.
За словами заступника міністра, три станції метро вже зведені у конструкції мосту: «Суднобудівна» на Рибальському півострові, «Труханів острів» на відповідному острові та «Затока Десенка».
Перша пускова ділянка передбачає ще одну станцію на лівому березі – станцію «Райдужна». А також дві на правому березі: «Подільська», що стане пересадковою на станцію синьої гілки «Тараса Шевченка», та «Глибочицька» або «Татарська» — як пересадкова до станції зеленої гілки «Лук’янівська».
Кава додав, що як заступник міністра готовий допомогти міській владі залучити фінансування ЄБРР, ЄІБ:
«Якщо міська влада спрацює, Мінфін їм допоможе в цьому. Думаю, що до 2024 року є всі шанси запустити першу пускову ділянку … Наразі це не фантастика, якщо міська влада дійсно буде докладати зусиль», — підсумував Кава.
Довідка Finance.ua:
- «Київський метрополітен» відзвітував про стан метро на Виноградар. Роботи з продовження Сирецько-Печерської лінії метрополітену в Києві в напрямку Виноградаря тривають.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною