Метро на Троєщину: у Мінфіні обіцяють запустити до 2024 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Метро на Троєщину: у Мінфіні обіцяють запустити до 2024 року

Казна та Політика
462
Будівництво метро на Троєщину залежить від введення в експлуатацію Подільського мосту, після чого можна розпочинати роботу над станціями. Відтак є можливість запустити першу ділянку до 2024 року.
Про це заступник міністра фінансів Олександр Кава розповів в етері телеканалу «Дом».
«Головною перешкодою для будівництва метро на Троєщину була відсутність мосту — Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Наразі будівництво основної частини мосту майже закінчили. Відтепер міська влада має змогу розпочинати будівництво лівобережних та правобережних підходів на цей міст», — заявив він.
За словами заступника міністра, три станції метро вже зведені у конструкції мосту: «Суднобудівна» на Рибальському півострові, «Труханів острів» на відповідному острові та «Затока Десенка».
Перша пускова ділянка передбачає ще одну станцію на лівому березі – станцію «Райдужна». А також дві на правому березі: «Подільська», що стане пересадковою на станцію синьої гілки «Тараса Шевченка», та «Глибочицька» або «Татарська» — як пересадкова до станції зеленої гілки «Лук’янівська».
Кава додав, що як заступник міністра готовий допомогти міській владі залучити фінансування ЄБРР, ЄІБ:
«Якщо міська влада спрацює, Мінфін їм допоможе в цьому. Думаю, що до 2024 року є всі шанси запустити першу пускову ділянку … Наразі це не фантастика, якщо міська влада дійсно буде докладати зусиль», — підсумував Кава.

Довідка Finance.ua:

  • «Київський метрополітен» відзвітував про стан метро на Виноградар. Роботи з продовження Сирецько-Печерської лінії метрополітену в Києві в напрямку Виноградаря тривають.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас