Мінінфраструктури визначило першу компанію, яка надаватиме послуги приватної тяги
ТОВ “Українська локомотивобудівельна компанія” стала першим учасником експериментального проєкту з допуску приватних локомотивів до роботи окремих маршрутів на залізничних коліях загального користування.
Відповідний наказ видано Міністерством інфраструктури.
В рамках проєкту компанія буде здійснювати курсування приватних локомотивів відразу на 9 визначених ділянках.
“Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги і монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це повинен бути акуратний і продуманий перехід, тому що, демонополізуючи ринок ,ми можемо викликати занадто велику конкуренцію на ньому і втратити один з найбільш прибуткових напрямків УЗ – вантажні перевезення”, – зазначив міністр інфраструктури Владислав Криклій.
“Українська локомотивна компанія” здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких ділянках залізничних колій загального користування за напрямками:
- Стрий-Івано – Франківськ;
- Тернопіль – Шепетівка;
- Шепетівка – Калинівка 1,
- Старокостянтинів 2 – Гречани;
- Старокостянтинів 1 – Гречани;
- Старокостянтинів 2 – Калинівка 1
• * Старокостянтинів 1 – Калинівка 1, - Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
- Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.
Всього Комісія з відбору учасників експериментального проєкту з допуску суб’єктів приватної власності провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. 7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проєкту. За 9 заявами від 3-х компаній ухвалено рішення відмовити в участі в експериментальному проєкті на зазначених у заявах ділянках з різних причин.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною