3736
В уряді розповіли, чому половина грошей з «коронавірусного» фонду пішла на «Велике будівництво» Зеленського
— Казна та Політика
З одного боку, «коронавірусний» фонд створювався для підтримки лікарень, закупівлі ліків тощо. З іншого – необхідно підтримувати не лише соціальну, але й економічну складову: будівництво чи модернізацію інфраструктури.
Таку думку висловив в інтерв’ю «Главкому» заступник міністра фінансів Роман Єрмоличев.
За словами урядовця, інвестування у дорожню сферу означає залучення додаткової робочої сили, тобто створення робочих місць.
«Отже, будуть відбуватись відповідні сплати ЄСВ, від якого залежать, зокрема, надходження до Пенсійного фонду, фонду безробіття і соцстраху», – пояснив заступник міністра фінансів.
Єрмоличев зазначив, що інших джерел для будівництва доріг не було, «оскільки бюджет уже затверджено, і за його обсяги не можна виходити».
«Так, на будівництво доріг вже були закладені кошти, але уряд і президент ухвалили рішення про необхідність додаткової стимуляції економіки в умовах пандемії коронавірусу, зокрема, шляхом капіталовкладень у дороги. Саме тому цей напрямок врахований при формуванні Фонду», – говорить Єрмоличев.
Заступник міністра фінансів зауважив, що «35 млрд грн на дороги поки не реалізовані — попереду ще тендери».
Нагадаємо, раніше Finance.ua писав, що Кабінет Міністрів розподілив 66 млрд гривень з Фонду боротьби з COVID-19.
За матеріалами: Главком
Поділитися новиною
Також за темою
Україна ввела санкції проти ще майже 700 суден тіньового флоту рф
Інфляція сповільнюється: як змінилися ціни в листопаді
Українські біженці почнуть повертатися додому у 2027 році — Нацбанк
Швеція скоротить допомогу п’ятьом країнам, щоб збільшити підтримку України
В Україні запровадять нові правила розрахунку вартості робіт під час відбудови
Мінекономіки готує новий цифривізований Трудовий кодекс
