Чому банки почали відбирати клієнтів у фінкомпаній — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чому банки почали відбирати клієнтів у фінкомпаній

Фондовий ринок
3593
Від коронакризи постраждали не тільки банки, а й фінансові компанії.
Про це банкіри розповіли під час круглого столу на тему «Споживкредити на карантині: що, почому і кому», організованого онлайн «Фінансовим клубом».
«Падіння кількості звернень клієнтів за споживчими кредитами відбулося не тільки у банків, а й у фінансових компаній. Падіння було приблизно однаковим, але поточна тенденція, яку ми бачимо за даними бюро кредитних історій, така, що звернення до банків знову зросли до докарантинного рівня, а заявки, які надходять до фінансових компаній, залишилися на тому рівні, на який вони опустилися – вдвічі нижче, ніж раніше», – розповів заступник голови правління Банку Форвард Андрій Прусов.
Частина клієнтів фінкомпаній йдуть в банки і вимагають простих дистанційних кредитів.
«До нас стали звертатися ті клієнти, які до цього брали мікрокредити у фінансових організаціях. І ми на даний момент не готові задовольнити їхні потреби, оскільки вони очікують, що ми можемо просто за телефонним дзвінком зробити перерахування кредитних коштів на картковий рахунок клієнта. Вони думають, що ми як банк маємо можливість технологічно надати той самий сервіс, який вони отримували від мікрофінансової організації. Але банкам регулятор на даний момент таку опцію не дозволяє», – розповів Андрій Прусов.
До речі, портал Finance.ua проаналізував кредитні пропозиції більшості українських банків. Найкращі ми відібрали в спеціальному сервісі.

Порівняти і підібрати кредит можна тут 💼

За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас