32
Чверть українців голосуватиме так, як скажуть соціологи
Близько 26% дорослого населення України готові змінити свою думку про політичних діячів і сили під впливом опублікованих у ЗМІ результатів соціологічних досліджень. Про це заявила директор центру "Соціальний моніторинг" Ольга Балакірєва у своєму виступі в суботу в Києві перед учасниками круглого столу, присвяченого іміджевим та PR-політичним технологіям.
Балакірєва зазначила, що, відповідно до досліджень, близько 60% українців довіряють ЗМІ і близько 50% довіряють соціологічним дослідженням, передає ForUm.
Директор Українського інституту соціологічних досліджень Олександр Яременко назвав особливістю нинішньої виборчої кампанії сильний вплив рейтингів і опитувань на громадську думку й електоральні настрої. Натомість він висловив сумнів в об'єктивності більшості досліджень, помітивши, що чимало ЗМІ "відверто використовуються для формування політичних настроїв у суспільстві".
Обговорюючи тему політичної реклами і її впливу на людей, О.Балакірєва повідомила, що, зокрема, ріст рейтингу Партії зелених України, партій "Яблуко" і "Жінки за майбутнє" зумовлений правильно "режисованими" рекламними роликами, що викликають у людей позитивні емоції. За її словами, найбільш низькою привабливістю володіє реклама Аграрної і Народно-демократичної партій України.
Директор Інституту трансформації суспільства Олег Соскін упевнений, що 35-40% голосів виборців будуть "розділені" між партіями, що не здолають 4%-й бар'єр. Крім того, він припустив, що в майбутньому парламенті "буде два блоки – за імплементацію результатів референдуму і проти цього, тобто за імпічмент президента", і саме тоді "почнеться найцікавіше".
За матеріалами:
Поділитися новиною