У браузері Opera видають кредити під 438% річних — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У браузері Opera видають кредити під 438% річних

Кредит&Депозит
2026
Компанія Hindenburg Research, яка спеціалізується на судово-фінансових дослідженнях, опублікувала звіт, де стверджується, що браузер Opera працює з чотирма додатками для Android, що порушують політику Google Play Store в питаннях кредитування.
Як повідомляє Engadget, йдеться про додатки CashBean, OKash, OPay і OPesa, які орієнтовані на Індію, Кенію і Нігерію.
Ці додатки пропонують кредити з річною процентною ставкою 33% або менше, проте фактичні процентні ставки виявилися значно вищими. Зокрема, в OPesa розмір відсотків за кредитом взагалі досягає 438% річних.
Незважаючи на те, що в додатках строки кредитування варіюються від 91 до 365 днів, реальна тривалість виданих кредитів була не більше ніж 29 днів (для OKash), а найчастіше – 15 днів, що набагато нижче 60-денного мінімуму, який вимагає Google.
Видання зазначає, що для тих позичальників, які не вчасно платили за кредитом, умови ще більше погіршувалися. Так, затримка платежу лише на один день автоматично підвищувала річну відсоткову ставку вже до 876%.
Крім того, за повідомленнями, додатки сканували контакти на мобільному пристрої, щоб турбувати родину, друзів та інших людей дзвінками і текстовими повідомленнями, сподіваючись, що це змусить клієнтів виплатити борг за кредитом. Ці ж повідомлення часто погрожували судовим позовом.
У Hindenburg Research припускають, що Opera використовує кредитні програми для штучної підтримки свого фінансового зростання, незважаючи на більш низьку норму прибутку в порівнянні з основним бізнесом на ринку браузерів.
Також передбачається, що компанія вклала мільйони доларів у додатки і організації, що належать її генеральному директору.
За інформацією видання, Google може легко видалити кредитні програми з Play Store, а репутація Opera може бути зруйнована.
Пізніше в компанії Opera прокоментувала Finance.ua, що компанія ретельно вивчила звіт, опублікований шорт-селлером 16 січня 2020 року. Компанія вважає, що звіт містить величезну кількість помилок, непідтверджених тверджень і недостовірних висновків та інтерпретацій щодо бізнесу компанії і подій, пов’язаних з нею.
Компанія нещодавно запустила і розвинула кілька бізнесів і продовжує публікувати сильні фінансові результати, маючи намір продовжити використовувати добре відомий бренд і велику базу користувачів (понад 350 млн осіб) для подальшого зростання. Компанія також залишається прихильником дотримання високих стандартів корпоративного управління і має намір повсякчас вдосконалювати свої продукти і практики.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас