Як отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання
Для захисту прав споживачів Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) запровадила гарантовану компенсацію споживачам за недотримання стандартів у послугах електропостачання.
Споживач може отримати компенсацію від оператора системи або постачальника е/е за недотримання строків надання послуг чи робіт щодо:
• видачі технічних умов на приєднання;
• відновлення електропостачання;
• повірки лічильника;
• відповіді на письмові звернення;
• якості електроенергії.
• видачі технічних умов на приєднання;
• відновлення електропостачання;
• повірки лічильника;
• відповіді на письмові звернення;
• якості електроенергії.
Розміри компенсації:
• 100-200 грн – для побутових споживачів;
• 200-600 грн – для непобутових.
• 100-200 грн – для побутових споживачів;
• 200-600 грн – для непобутових.
Кошти нараховуються автоматично через зменшення рахунку споживача про оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення цих стандартів.
Детальнішу інформацію про систему компенсацій можна дізнатись на сайті НКРЕКП у розділі “Електроенергія” – “Якість” – “Якість обслуговування” або за інформаційно-довідковою лінією: 044-204-70-72
Як заощадити на комуналці 2019
Найчастіше постачальники не дотримуються стандартів щодо відновлення е/е після перерви понад 24 години. За таких умов про ситуацію необхідно повідомити у кол-центр компанії. Якщо е/е відсутня понад 24 години, споживач має отримати компенсацію в розмірі 200 грн для побутових та 400-600 грн – для непобутових споживачів.
Довідка Finance.ua:
- Побутові користувачі отримують е/е за тарифами, встановленими постановою НКРЕКП від 26.02.2015 № 220.
- З 1 липня запрацював новий ринок електроенергії, який ввів поняття ринок двосторонніх договорів, ринок “на добу вперед”, внутрішньодобовий ринок, балансуючий ринок. Згідно з моделлю, вартість е/е для споживачів встановлюється залежно від ринку.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною