У Мін'юсті пояснили, як і де можна оскаржити завищені платіжки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Мін'юсті пояснили, як і де можна оскаржити завищені платіжки

Особисті фінанси
932
Якщо кияни вважають якусь з платіжок за комунальні послуги явно завищеною, вони можуть оскаржити цей рахунок. Особливо якщо послуга не надається належним чином.
Про це розповів начальник Головного територіального управління юстиції у Києві Станіслав Куценко.
За його словами, сьогодні найчастішим предметом для подібних дискусій є утримання прибудинкової території.
“Утримання прибудинкової території – це дуже розмите поняття. Туди входить підмітання, фарбування стін, прибирання сходів і так далі. Це те, що записано, але по факту часто не реалізовується. І це є найчастішим предметом для дискусій. Тому що за це сплачується певна сума, але нічого не робиться. І це ті речі, які я б радив оскаржити українцям, якщо вони бачать, що реально прибудинкова територія не прибирається”, – додав Куценко.
Він уточнив, що в Києві такі платіжки слід оскаржити, телефонуючи на гарячу лінію КМДА 1551. А ось з такими послугами, як гаряче водопостачання та опалення, буде складніше.
“Тут потрібно складати акти. Наприклад, якщо з крану з гарячою водою йде холодна, то потрібно з ще двома людьми це засвідчити і відправити відповідний протокол у ЖЕК або обслуговуючу контору”, – пояснив чиновник.
За матеріалами:
Обозреватель
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас