У Мін'юсті пояснили, як і де можна оскаржити завищені платіжки


У Мін'юсті пояснили, як і де можна оскаржити завищені платіжки

Якщо кияни вважають якусь з платіжок за комунальні послуги явно завищеною, вони можуть оскаржити цей рахунок. Особливо якщо послуга не надається належним чином.

Про це розповів начальник Головного територіального управління юстиції у Києві Станіслав Куценко.

Читайте також: У столиці знову можуть підняти тарифи на тепло і електроенергію

За його словами, сьогодні найчастішим предметом для подібних дискусій є утримання прибудинкової території.

“Утримання прибудинкової території – це дуже розмите поняття. Туди входить підмітання, фарбування стін, прибирання сходів і так далі. Це те, що записано, але по факту часто не реалізовується. І це є найчастішим предметом для дискусій. Тому що за це сплачується певна сума, але нічого не робиться. І це ті речі, які я б радив оскаржити українцям, якщо вони бачать, що реально прибудинкова територія не прибирається”, – додав Куценко.

Він уточнив, що в Києві такі платіжки слід оскаржити, телефонуючи на гарячу лінію КМДА 1551. А ось з такими послугами, як гаряче водопостачання та опалення, буде складніше.

“Тут потрібно складати акти. Наприклад, якщо з крану з гарячою водою йде холодна, то потрібно з ще двома людьми це засвідчити і відправити відповідний протокол у ЖЕК або обслуговуючу контору”, – пояснив чиновник.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Мін'юстиції
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua