942
У Мін'юсті пояснили, як і де можна оскаржити завищені платіжки
— Особисті фінанси
Якщо кияни вважають якусь з платіжок за комунальні послуги явно завищеною, вони можуть оскаржити цей рахунок. Особливо якщо послуга не надається належним чином.
Про це розповів начальник Головного територіального управління юстиції у Києві Станіслав Куценко.
За його словами, сьогодні найчастішим предметом для подібних дискусій є утримання прибудинкової території.
“Утримання прибудинкової території – це дуже розмите поняття. Туди входить підмітання, фарбування стін, прибирання сходів і так далі. Це те, що записано, але по факту часто не реалізовується. І це є найчастішим предметом для дискусій. Тому що за це сплачується певна сума, але нічого не робиться. І це ті речі, які я б радив оскаржити українцям, якщо вони бачать, що реально прибудинкова територія не прибирається”, – додав Куценко.
Він уточнив, що в Києві такі платіжки слід оскаржити, телефонуючи на гарячу лінію КМДА 1551. А ось з такими послугами, як гаряче водопостачання та опалення, буде складніше.
“Тут потрібно складати акти. Наприклад, якщо з крану з гарячою водою йде холодна, то потрібно з ще двома людьми це засвідчити і відправити відповідний протокол у ЖЕК або обслуговуючу контору”, – пояснив чиновник.
За матеріалами: Обозреватель
Поділитися новиною
Також за темою
ПриватБанк попередив, як уникнути блокування рахунків пенсіонерам
В Україні хочуть заборонити виселяти ВПО з місць для тимчасового проживання — деталі законопроєкту
Які податки повинні сплачувати блогери — роз’яснення Мінфіну та ДПС
Зарплати в Україні зростають повільніше, ніж рік тому — НБУ
На допомогу киянам, що втратили житло внаслідок обстрілів, цьогоріч виділили понад 200 млн гривень — КМДА
Укрзалізниця запускає продаж онлайн-квитків на приміські поїзди та City Express
