0 800 307 555
0 800 307 555

НКРЕКП надала інструкцію щодо скарг на якість електроенергії


НКРЕКП надала інструкцію щодо скарг на якість електроенергії

Споживачі можуть подати письмову скаргу електрозподільчій компанії щодо незадовільної якості електричної енергії.

Про це повідомляє голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), Оксана Кривенко у Facebook.

Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергі? Необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії.

Скільки розглядається скарга? Протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів.

Якщо скарга не розглянута у цей срок? У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.

Компанія повинна буде усунути причини незадовільної якості:

  • у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу;
  • у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі.

Якщо компанія відхиляє скаргу споживача? Компанія має надати документи, які підтверджують його вину, або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що підтверджують дотримання параметрів показників якості електричної енергії. У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач можете звернутися до НКРЕКП.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua