Facebook готує новий сервіс для шопоголіків
Facebook почав тестування нової послуги, що надає компаніям-продавцям можливість в режимі live stream демонструвати свої товари споживачам, які за допомогою скріншотів обирають вподобані покупки, а оплачують їх в месенджері.
За даними TechCrunch, Live Shopping доступний тільки в Таїланді. У Facebook повідомили, що цю країну компанія обрала через велику маркетплейс-спільноту.
Нововведення покликане полегшити процес купівлі. За допомогою відеотрансляції можна краще зрозуміти характеристики і особливості товару, ніж на фотознімку. Цей інструмент дозволяє ознайомитися з тим, як можна буде носити або використовувати покупку.
Facebook повідомив, що поки що не планує розширювати цю функцію або збільшувати мережу партнерів. Але запропонував всім бажаючим приєднатися до тестування, а партнерам – записатися в лист очікування.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною