FinRetail: Дізнайтеся тренди таргетованої реклами. Що працює, а що вже ні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

FinRetail: Дізнайтеся тренди таргетованої реклами. Що працює, а що вже ні

Рекламний ринок
382
23 листопада у Києві проходитиме третя конференція FinRetail 2018.
За задумом організаторів (Finance.ua, компанія BankOnline, фінансовий портал Мінфін, асоціація ВАФК) FinRetail – практична конференція. А це означає, що як спікери, так і гості зможуть обмінюватися досвідом і знаннями, обговорити законодавчі ініціативи, нові правила регулювання ринку і технологічні новації.
До речі, серед спікерів такі особистості, як: Олег Гороховський, Ігор Смілянський, Андрій Радевич і багато інших. Приїде і багато зарубіжних експертів. Ось повний список і програма конференції.
Finance.ua вирішив розповісти, чим кожен зі спікерів може бути корисний нашим читачам. Почнемо серію матеріалів з Віктора Локоткова.
FinRetail: Дізнайтеся тренди таргетованої реклами. Що працює, а що вже ні
Хто він? Співзасновник школи LVL80-Marketing School. Віктор успішно поєднує лекторську діяльність з практичною роботою з діджитал-промо на різних платформах. Екс-керівник відділу маркетингу в Genius Marketing. Запускав такі проекти, як oll.tv і eda.ua.
Чим готовий поділитися на FinRetail? Віктор розповість про тренди таргетованої реклами. Які “фішки” працюють, які вже не працюють. Як змусити клієнта відгукнутися на вашу рекламу. Як досягти максимального результату при мінімальному бюджеті.
Віктор відкриє багато інсайдів на реальних практичних прикладах. Приходьте і дізнавайтеся більше.

Квиток для вас 🎟️

Дізнатися програму всієї конференції і зареєструватися можна також за посиланням.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас