982
У "Нафтогазі" назвали вирішення проблеми зриву опалювального сезону
— Енергетика
Голова правління НАК “Нафтогаз України” Андрій Коболєв вважає основною поразкою компанії за останні роки те, що вона не змогла пояснити своїм кінцевим бенефіціарам – населенню України всі вигоди реформи газового ринку.
“Нафтогазу” треба безпосередньо почати працювати з населенням – кінцевими споживачами газу і тепла”, – назвав один із способів вирішення цієї проблеми голова компанії в ході форуму “Диригенти змін”, який проходить у Києві у вівторок.
На його думку, якщо б компанія змогла працювати напряму, проблеми, подібні до тих, що виникли зараз із затримками включення тепла в Кривому Розі або Смілі, можна було б вирішувати з вигодою для кінцевого споживача.
А. Коболєв відзначив серед причин негативного ставлення населення до проведених реформ на газовому ринку також їх незавершеність і затримку уряду в переході на монетизацію субсидій кінцевим споживачам, замість якої була впроваджена проміжна модель перерахування субсидій облгазам і газзбутам.
“Нам, щоправда, вдалося домогтися великих перемог на зовнішньому ринку, але на внутрішньому фронті ми поки що не дуже успішні”, – констатував голова правління НАК.
Як приклад він навів нездатність за останні роки отримати доступ до абонентської бази кінцевих споживачів, яка б дала можливість з дотриманням всіх вимог захисту персональних даних отримати інформацію про реальне споживання газу і виділені субсидії.
За матеріалами: Телеграф
Поділитися новиною
Також за темою
Уряд змінив умови кредитування для українців, які встановлюють сонячні панелі
Австралійці будуть щодня отримувати по три години безоплатної електроенергії
Україна відновила імпорт газу Трансбалканським коридором
Як безпечно користуватися обігрівачем: базові правила
Україні бракує 750 млн доларів для імпорту газу на зиму — Зеленський
Україна у жовтні збільшила імпорт електроенергії у 2,5 раза
