Що відбувається з «бляхами», і хто найбільше проти дешевого розмитнення


Що відбувається з «бляхами», і хто найбільше проти дешевого розмитнення

Громадські діячі від «єврономерів», які вийшли під Раду і Кабмін вимагати ухвалення законів про дешеве розмитнення і заборону поліції мати доступ до митних баз, заявили, що їх почули.

“При Апараті Президента терміново створена робоча група, до якої входить багато народних депутатів. Я вважаю, що наші мітинги дали позитивний результат. Депутати розуміють, що тут зібралися люди, які їхати додому не збираються. Також Самопоміч зареєструвала законопроект, альтернативний законопроекту комітету Южаніної. У ньому основа та сама, але різниця в подачі інформації”, — сказав голова «Авто Євро Сили» Олег Ярошевич.

Він додав, що запропонований Ніною Южаніною законопроект їх не влаштовує, але вони згодні з його принципом. По-перше, як позитив вони оцінюють те, що рано чи пізно він стане законом. По-друге, в ньому йдеться про скасування обов’язковості стандарту Євро-5 при постановці автомобіля на облік. Однак ставки акцизів «єробляхери» вимагають знизити ще більше.

Що стосується діалогу з Кабміном (і опосередковано — з Володимиром Гройсманом), то його поки що немає. А це, нагадаємо, друга вимога мітингувальників — забрати у поліції доступ до митної бази «Інспектор — 2006».

У ЧОМУ ІНТЕРЕС ТИХ, ХТО СТОЇТЬ БІЛЯ КЕРМА СХЕМИ

А от експерти сумніваються, що якась домовленість буде досягнута і внаслідок цього ухвалено закон. Кінцева мета протестів, а саме закон про дешеве розмитнення, нагадує голова ВААІД Олег Назаренко, м’яко кажучи, суперечить інтересам людей, які стоять на вершині піраміди з ввезення «блях».

«Чому всі говорять про українців на бляхах, але не говорять про організаторів схеми? Сьогодні українці звертаються до євробляхобізнесменів з проханнями поставити на облік в Литві і ввезти через верблюда їм авто на бляхах. Плата за послуги – 1000-1500 євро. І за цими схемами щомісяця ввозять близько 40 тис. блях, а схематозники отримують кешем 40-60 млн євро на місяць.

Тепер уявімо собі, що сьогодні ВР ухвалила в першому читанні законопроект 8487 про зменшення розмитнення та скасування Євро-5. І всі прекрасно розуміють, що вже у вересні ухвалять цей проект в цілому. Чи багато клієнтів було б у євробляхобізнесменів — власників литовських фірм? Адже клієнти розуміють: навіщо платити схематозникам, якщо можна почекати і відразу у вересні ввезти авто і розмитнити на себе? Думаю, що нуль!

А тепер? ВР не включила законопроект 8487 зі зниження податків на імпортні авто навіть в порядок денний. Що це означає? Що частина людей не вірять у зменшення податків і понесуть гроші євробляхобізнесменам. А значить, ще 40 млн євро на місяць їм забезпечено. І це їм вигідно. Хіба ні?

А тепер погортайте литовський сайт з реєстрації фірм. І зробите дивовижні відкриття. Знайдете інформацію про литовські фірми, власниками яких є відомі українці. На цих фірмах зареєстровано по 500-1500 авто, але кількість співробітників — нуль! Вигідно цим українцям – власникам цих фірм зниження податків? Однозначно ні! Тоді їхній бізнес завалиться. Якщо завтра податки знизять, то клієнти до них більше не прийдуть і їхній бізнес закінчиться! Адже саме їм і їхньому даху в ВР вигідно не зменшувати податки на імпорт авто. Ну невже це не зрозуміло?

І вони будуть робити заяви і влаштовувати вистави, але будуть протидіяти зниженню податків на імпортні авто. На словах вимагають зниження податків, а в реаліях хочуть зберегти статус кво”, — поділився своїми спостереженнями Олег Назаренко.

Андрій Довгань

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування