Для киян створять єдину електронну систему надання послуг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Для киян створять єдину електронну систему надання послуг

Фінтех і Картки
308
У Києві для підвищення якості та прозорості надання послуг, зниження проявів корупції, створення сприятливих умов для підприємницької діяльності та підвищення ефективності міського управління створять єдину електронну систему надання послуг і Smart-сервіси.
Перелік відповідних заходів щодо подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сфери життєдіяльності Києва на 2018 рік затверджено розпорядженням КМДА, передає прес-служба.
Департамент інформаційно-комунікаційних технологій та КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» створять єдину міську платформу електронної взаємодії, управління даними і сервісами, зокрема, інформаційно-аналітичною системою «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», системою нормативно-довідкової інформації, програмною платформою і веб-порталом для надання електронних послуг (в тому числі адміністративних) інформаційно-телекомунікаційною системою «Інформаційно-аналітична звітність для органів влади, громадян та бізнесу», інформаційною системою «Муніципальний Реєстр».
Серед іншого будуть введені додаткові можливості в «Особистому кабінеті киянина», серед яких: надання е-послуг юридичним особам, облік операцій юридичних осіб, підписка на інформування про використання персональних даних.
Крім того, будуть надані додаткові звіти в галузі медицини, освіти, транспорту, введені нові е-послуги (онлайн-запис на реабілітацію в санаторій, онлайн-запис в будинок для людей похилого віку, онлайн-перевірка даних в реєстрі територіальної громади).
Продовжиться подальший розвиток комплексної системи відеоспостереження та систем безпеки міської інфраструктури.
Зокрема, відеокамерами додатково обладнають близько 150 дошкільних установ. Для вдосконалення дорожнього руху передбачено впровадження інтелектуальної транспортної системи (ITS), яка контролюватиме міський трафік і управлятиме транспортними потоками.
Також буде створена міська система програмно-апаратних засобів збору і обробки даних про стан навколишнього середовища Києва, система захисту від кіберзагроз, програмно-апаратний комплекс диспетчеризації в житлово-комунальному господарстві, який забезпечить автоматизований і централізований прийом дзвінків.
Так, заплановано використання багатоканальних і ізольованих телефонних ліній на різні випадки (аварійна ситуація, звичайне звернення та ін), управління ліфтами будинків, регулювання освітлення в під’їздах будинків, прийом і реєстрація всіх звернень киян по телефону або по електронних засобах оповіщення, контроль за виконанням звернень громадян працівниками житлово-комунальних служб.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас