Скільки українців віддають перевагу цифровим банківським карткам — дослідження (інфографіка)
У минулому році 62% українців оплачували покупки безконтактно
цифровою карткою за допомогою смартфона чи іншого гаджета з NFC.
Про це йдеться в дослідженні Mastercard.
Українці все активніше йдуть шляхом цифровізації, зокрема і в питанні розрахунків, про що свідчить зростання популярності цифрових фінансових інструментів.
Особливо помітно користування NFC-оплатами зросло серед користувачів карток віком від
36 до 60 років.
Стабільним
залишається тренд на диджитал-картки: третина українців з тих, які взяли участь
у дослідженні, стверджують, що готові відмовитися від пластикових платіжних
карток на користь цифрових упродовж наступних двох років.
Майже кожен
четвертий (22%) мав досвід відкриття платіжної картки в мобільному банківському
застосунку упродовж минулого року.
Cashless як стійка звичка
За результатами
дослідження, 91% респондентів використовують свої банківські картки щонайменше
кілька разів на тиждень.
Серед найпопулярніших категорій, де безготівкова форма
оплати домінує завжди або найчастіше — послуги мобільного зв’язку, інтернету та
телебачення, які 82% респондентів оплачують переважно карткою, комунальні платежі
(77%), ліки (63%), товари особистої гігієни та догляду (61%) і продукти
харчування (60%).
Все більше українців
при розрахунках у фізичних магазинах віддають перевагу безготівковим оплатам, а
не готівці - про це заявляє 68% респондентів, що на 9 в.п. більше, ніж роком
раніше. При цьому кожен десятий опитаний взагалі уникає торгових точок, де
відсутня можливість розрахуватися карткою.
Зберігає
свої позиції і онлайн-шопінг. Так, 9 із 10 опитаних
купували онлайн упродовж минулого року, причому кожен четвертий — щонайменше раз на
тиждень.
За даними
MasterIndex, набирають популярності дитячі банківські продукти. Так, 34%
опитаних українців, які мають дітей віком до 16 років, стверджують, що їхні
діти вже мають власні платіжні картки, а ще 40% батьків мають намір оформити
таку картку в майбутньому.
Продовжує зростати
і категорія грошових переказів: 67% опитаних підтвердили, що роблять перекази
від одного до кількох разів на місяць. Найчастіше це перекази близьким та
оплата товарів і послуг, а також перекази на благодійність.
Багодійність
69% українців донатили
на благодійні ініціативи упродовж минулого року, причому більшість з них (93%)
— у безготівковій формі.
Третина опитаних з тих, хто підтримує благодійні
ініціативи, стверджує, що стала донатити частіше у порівнянні з першим роком
повномасштабного вторгнення.
Щодо регулярності донатів — 16% українців, які
донатили протягом минулого року, робили це щонайменше раз на тиждень, ще 23% - декілька
разів на місяць.
До речі, портал Finance.ua проаналізував кредитні пропозиції. Тут ви можете взяти кредит онлайн на картку в Україні. Швидкий кредит на картку з поганою кредитною історією, без довідок, без дзвінків і без фото.
Кредит онлайн на карту💰
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною