Shell і GE передають управління в руки алгоритмів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Shell і GE передають управління в руки алгоритмів

Технології&Авто
461
Великі корпорації все частіше стали делегувати менеджерські завдання штучного інтелекту. Алгоритми дають рекомендації з управління персоналом, розподіляють робочі завдання і контролюють їх виконання. Ринок розумного ПЗ для HR-менеджменту зріс на 23%, проте ШІ-боси поки далекі від досконалості.
Багато новачків, які швидко стали гігантами ринку, досягли успіху завдяки алгоритмам. Так, сервіс таксі Uber заробив свої статки завдяки системі, яка розподіляє замовлення серед водіїв. Покладатися на штучний інтелект стали і великі корпорації з багаторічною історією, наприклад, Shell і General Electric.
Нафтогазова компанія Shell використовує ШІ для підбору персоналу на вакантні місця. Алгоритм вивчає досвід співробітників, відбирає найбільш підходящі варіанти і пропонує їм роботу – процес відбувається в один клік. Знаходити людей під конкретні завдання компанії допомагає ПЗ на основі машинного навчання від Catalant.
Програму почали тестувати тільки цього року, але вже в січні її впровадять для управління командою з 8000 співробітників. Система не тільки приймає рішення, а й відстежує прогрес співробітників – це допомагає ШІ здійснювати менше помилок надалі.
За даними Gartner, ринок ШІ-рішень для управління персоналом зростає. За останні два роки ринок програмного забезпечення для HR-менеджменту зріс на 23% і тепер становить $11,5 млрд. До 2020 року він збільшиться ще на 25%.
Рішення стають все більш різноманітними. Так, компанія Kronos робить ПЗ для обробки заявок на відпустку, а Insiris створює програми для розподілу завдань у великому штаті. Nexus A.I. відбирає співробітників для командної роботи, враховуючи їхні подібності та відмінності. Стартап B12 оцінює роботу змішаного персоналу, що складається з фрілансерів і штатних співробітників.
Як пише Wall Street Journal, деякі дослідження підтверджують ефективність ШІ в галузі управління персоналом. Люди часто покладаються на інтуїцію і часто навмисно шукають підтвердження своєї точки зору, що в результаті породжує упередженість. Саме тому в корпорації стали вимагати у менеджерів конкретні цифри і дані, які допомагали керівнику приймати те чи інше рішення.
«Зазвичай керівники виявляють потенціал, будують команди, розподіляють завдання, оцінюють результати і залишають фідбек. Але взагалі кажучи, люди не дуже добре справляються з цими справами», – вважає професор бізнес-психології з Університетського коледжу Лондона Томас Чаморро-Премузич.
За матеріалами:
hightech.fm
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас