Facebook посилює перевірку реклами в соцмережі


Facebook посилює перевірку реклами в соцмережі

Компанія Facebook планує найняти понад 1000 осіб для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі.

Про це повідомляє DW.

Таким чином, тепер, при розгляді оголошень співробітники Facebook будуть враховувати не тільки зміст реклами, а й “контекст, в якому вона була куплена, і цільову аудиторію”.

Також в Facebook обіцяють, що його користувачі будуть бачити не тільки хто розмістив ту чи іншу рекламу, але і які ще оголошення були оплачені профілем кожного рекламодавця. А рекламодавцям, які захочуть розмістити оголошення, що стосуються виборів в США, доведеться перед купівлею реклами надати дані про організацію, яку вони представляють.

Зазначимо, що ще 16 вересня компанія Facebook повідомила, що виявила близько 3 тис. політичних рекламних оголошень на суму 100 тис. доларів. Вони були розміщені з липня 2015 року по травень 2017 року і сплачені з 470 фейкових сторінок і облікових записів, що були пов’язанміж собою і імовірно управлялися з Росії.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua