223
Facebook посилює перевірку реклами в соцмережі
— Рекламний ринок
Компанія Facebook планує найняти понад 1000 осіб для перевірки реклами, яка публікується в соцмережі.
Про це повідомляє DW.
Таким чином, тепер, при розгляді оголошень співробітники Facebook будуть враховувати не тільки зміст реклами, а й “контекст, в якому вона була куплена, і цільову аудиторію”.
Також в Facebook обіцяють, що його користувачі будуть бачити не тільки хто розмістив ту чи іншу рекламу, але і які ще оголошення були оплачені профілем кожного рекламодавця. А рекламодавцям, які захочуть розмістити оголошення, що стосуються виборів в США, доведеться перед купівлею реклами надати дані про організацію, яку вони представляють.
Зазначимо, що ще 16 вересня компанія Facebook повідомила, що виявила близько 3 тис. політичних рекламних оголошень на суму 100 тис. доларів. Вони були розміщені з липня 2015 року по травень 2017 року і сплачені з 470 фейкових сторінок і облікових записів, що були пов’язанміж собою і імовірно управлялися з Росії.
За матеріалами: Deutsche Welle
Поділитися новиною