"Відв'язати" клієнта: Ощадбанк скасує прив'язку карток і рахунків до відділень
Ощадбанк розпочав впровадження IT-проекту “Об’єднані дані”, що дозволить “відв’язати” клієнта від конкретного відділення.
Про це повідомляє прес-служба банку.
Проект забезпечить консолідацію інформації по 24-х регіональних управліннях банку в єдину централізовану систему. Повідомляється, що він передбачає кардинальне оновлення ключового програмного забезпечення і створює передумови для якісного і швидкого обслуговування клієнтів в будь-якому відділенні Ощадбанку по всій країні.
За словами голови правління Андрія Пишного, створення єдиної ІТ-інфраструктури Ощадбанку дозволить звести всю клієнтську інформацію в єдиному інформаційному просторі. Кожне з регіональних управлінь буде послідовно переведено на нову систему.
Робота над проектом почалася в середині 2015 року. Зараз проведено функціональне тестування всіх модулів системи і пройдені перші етапи міграції даних клієнтів центрального офісу і одного з регіонів.
Про всі роботи банк заздалегідь попереджатиме клієнтів на офіційному сайті і ФБ-сторінці, в оголошеннях у відділеннях, в SMS-повідомленнях.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною