Поїзд від'їжджає: Києву порадили назавжди забути про метро на Троєщину — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Поїзд від'їжджає: Києву порадили назавжди забути про метро на Троєщину

Казна та Політика
2888
Столична влада може відмовитися від метро на Троєщину. Про це сказали джерела в мерії після переговорів столичних чиновників з німецькими інвесторами. Натомість розглядається можливість пуску трамвая по нижньому ярусу Подільського мосту. Ще один варіант — повністю заморозити проект.
Замість метро — трамвай
У мерії ведуть переговори щодо перспектив будівництва Подільського мосту метро на Троєщину. Як розповіло джерело в КМДА, за підсумками візиту в Київ іноземної експертної групи на чолі з міністром інфраструктури Німеччини, яка проводила експертизу головної недобудови Києва, результати невтішні.
Зокрема, через дорожнечу і занадто великі терміни реалізації проекту вони запропонували і зовсім відмовитися від метро на Троєщину.
«За оцінками іноземних експертів, проект будівництва метро на Троєщину в тому вигляді, в якому він є зараз, затягнеться на 15 років. В силу цього мерія розглядає два інші варіанти, що передбачають відмову від метро», — повідомило джерело в КМДА.
За словами співрозмовника видання, головною альтернативою метро влада зараз розглядає проведення швидкісного трамвая по нижньому ярусу мосту. В такому випадку трамвай буде курсувати від ст. м «Лівобережна» через Подільський міст на Контрактову площу, а звідти до Лук’янівки та площі Перемоги. Другий варіант передбачає відмову від рейкового транспорту з запуском руху тільки по верхньому ярусу мосту для авто. Це можна реалізувати через три роки.
Спершу потрібно добудувати міст
За словами експертів, будівництво трамваю на Троєщину остаточно вб’є можливість спорудження в Києві четвертої гілки метро.
«Так, трамвай обійдеться дешевше і запустити його можна швидше. Але в такому разі потрібно розуміти, що четвертої гілки метро у столиці не буде. Навіщо спочатку будувати трамвай, а потім його зносити і будувати метро», — говорить гендиректор компанії моделювання транспортних потоків «А+С Україна» Дмитро Беспалов.
За його словами, основна проблема реалізації проекту метро – занадто високі строки реалізації: «Всі розуміють, що це тривалий проект і, враховуючи нинішню економічну і політичну ситуацію, ніхто не може гарантувати стабільне фінансування протягом усього цього часу».
Зацікавленість в будівництві четвертої гілки метро і Подільсько-Воскресенського мосту висловили і представники китайських інфраструктурних корпорацій.
Але, як нам пояснили в КМДА, цікаво китайцям будувати міст, але не інвестувати в нього кошти.
Радник міністра інфраструктури Олександр Кава вважає, що спершу потрібно добудувати міст, а потім вже говорити про організацію руху на ньому.
«Щоб пустити метро або трамвай, спочатку потрібно добудувати міст. При належному фінансуванні це можна зробити за три роки. Але грошей немає, а інвесторам міст не вигідний», – говорить Кава.
Антон Дранник , Богдан Приходько
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас