Росія знову будує свою Alibaba
Сбербанк планує створити в РФ аналог китайського інтернет-гіганта, використовуючи власну інфраструктуру. Проект отримав назву «Національна екосистема».
Онлайн-майданчик буде охоплювати безліч сфер: споживчі товари, нерухомість, освіта, охорона здоров’я, подорожі і відпочинок, розробка софта і додатків, виробництво, фінансові послуги та ін.
Іншими словами, це перелік організацій, які користуються однією платформою для просування своїх товарів і послуг.
У планах Сбербанку – охопити сегмент B2B і B2C торгівлі, а також досягти обороту 65 трлн рублів 2025.
Є три варіанти створення платформи: на основі потужностей Сбербанку, разом з великою російською інтернет-компанією (наприклад, «Яндекс» або Mail.ru) або спільно з іноземною компанією.
Глава російського представництва Alibaba Group Марк Завадський зазначив, що група відкрита до будь-яких пропозицій і розглядає можливість спільної роботи в Росії з одним або кількома стратегічними партнерами.
Росія анонсувала створення власної Alibaba ще на початку 2016 року. Тоді над створенням порталу працювало російське Міністерство економічного розвитку, стверджуючи, що російська компанія-агрегатор буде інтегрована з іноземними електронними майданчиками для просування і збуту вітчизняної продукції.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною