Додаток Shazam вперше за багаторічне існування вийшов на прибуток
Музичний додаток Shazam вперше за 17 років свого існування отримав операційний прибуток, повідомляє російський РБК.
Розмір прибутку не уточнюється. Цікавим є той факт, що прибуток компанії принесла зовсім не музика (аудиторія мобільного додатку Shazam, що розпізнає музичні композиції і зображення, становить понад 120 млн осіб), а високий обсяг реклами.
“Рекламодавці платять Shazam за використання технології розпізнавання звуків і зображень у своїх маркетингових кампаніях”, – зазначає агентство.
Раніше додаток заробляв на комісії, яку компанія отримувала за те, що користувачі, які розпізнали за допомогою програми якусь пісню, купували її на iTunes Store.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною