1424
Українці стали купувати в інтернеті вдвічі більше: що беруть (інфографіка)
— Фінтех і Картки
У 1-му півріччі виручка від продажу в інтернеті була вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2015-го. Так, покупці витратили в найбільшому українському торговому центрі в інтернеті Prom.ua (проект групи компаній EVO) майже 4 млрд грн.
При цьому розмір середнього чека за рік змінився дуже мало: він виріс лише на 6% і склав 862 грн. Фактично зростання ринку відбулося не через подорожчання товарів, а виключно за рахунок кількості замовлень.
Кількість замовлень в 2016 році зросла на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року. При цьому видно, що різні категорії зростають нерівномірно: лідер минулих років, побутова техніка, спустилася на четвертий рядок у рейтингу найбільш популярних категорій онлайн-шопінгу.

Найбільшим попитом у онлайн-покупців користувалися одяг і аксесуари (понад 1,3 млн замовлень), товари для будинку й саду (понад 700 тис. замовлень), товари для краси і здоров’я (понад 530 тис. замовлень). Техніка та побутова електроніка були замовлені онлайн 465,6 тис. разів. Також у десятку популярних товарних категорій увійшли товари для дітей, авто- і мототовари. Вперше в топ-10 потрапили харчові товари.
Цікаво, що серед десяти найпопулярніших товарів 2016-го року сім – предмети гардероба.

Також традиційно добре продаються мобільні телефони та аксесуари до них.
За матеріалами:
Поділитися новиною
Також за темою
У Мінекономіки пояснили затримку виплат «Національного кешбеку»
Запуск цифрового євро під загрозою — банки ЄС проти
Як українці витрачали кошти за кордоном (інфографіка)
Кому з ФОПів доведеться встановити POS-термінал з 2026 року
Банки в Польщі інформуватимуть податкову про платежі, що перевищують 25 тисяч євро: деталі
Мобільний застосунок ПУМБ Бізнес стає інклюзивним
