Українці стали купувати в інтернеті вдвічі більше: що беруть (інфографіка)


Українці стали купувати в інтернеті вдвічі більше: що беруть (інфографіка)

У 1-му півріччі виручка від продажу в інтернеті була вдвічі більше, ніж за аналогічний період 2015-го. Так, покупці витратили в найбільшому українському торговому центрі в інтернеті Prom.ua (проект групи компаній EVO) майже 4 млрд грн.

При цьому розмір середнього чека за рік змінився дуже мало: він виріс лише на 6% і склав 862 грн. Фактично зростання ринку відбулося не через подорожчання товарів, а виключно за рахунок кількості замовлень.

Кількість замовлень в 2016 році зросла на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року. При цьому видно, що різні категорії зростають нерівномірно: лідер минулих років, побутова техніка, спустилася на четвертий рядок у рейтингу найбільш популярних категорій онлайн-шопінгу.

Найбільшим попитом у онлайн-покупців користувалися одяг і аксесуари (понад 1,3 млн замовлень), товари для будинку й саду (понад 700 тис. замовлень), товари для краси і здоров’я (понад 530 тис. замовлень). Техніка та побутова електроніка були замовлені онлайн 465,6 тис. разів. Також у десятку популярних товарних категорій увійшли товари для дітей, авто- і мототовари. Вперше в топ-10 потрапили харчові товари.

Цікаво, що серед десяти найпопулярніших товарів 2016-го року сім – предмети гардероба.

Також традиційно добре продаються мобільні телефони та аксесуари до них.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua