Honda створила новий магніт для електричних і гібридних автомобілів
Неодимові магніти мають високу силу притягання, але зазвичай містять у своєму складі важкі рідкоземельні елементи – діспрозій і тербій. Honda зазначає, що родовища таких елементів нерівномірно розподілені по всьому світу, а це створює певні ризики з точки зору стабільних закупівель та матеріальних витрат.
Фахівці Honda і Daido Steel змогли розробити технологію використання неодимового магніту, який не містить рідкоземельних елементів, але при цьому має високу термостійкість і продуктивність. Запропоноване рішення вперше буде випробувано в складі силової установки Sport Hybrid i-DCD, яка стане «серцем» нового автомобіля Honda Freed (продаж моделі стартує наступної осені).
Надалі Honda планує застосувати нову технологію і в інших транспортних засобах. Очікується, що попит на неодимові магніти, що не містять важких рідкоземельних елементів, зростатиме в міру збільшення обсягів продажу електричних і гібридних автомобілів.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною