Споживачі в США вперше купили більше в Інтернеті, ніж в магазинах (інфографіка)
Споживачі вперше здійснили більше покупок в інтернеті, ніж в роздрібних магазинах. Про це повідомляється в щорічному дослідженні американської логістичної компанії United Parcel Service (UPS), в ході якого було опитано 5 000 онлайн-покупців в США.
Опитування проводилося серед споживачів, які роблять принаймні дві покупки в інтернеті протягом трьох місяців (за винятком продовольчих товарів). Згідно з даними UPS і comScore, 51% покупок в цьому році були зроблені онлайн. За аналогічний період минулого року цей показник становив 48%, в 2014 році – 47%. При цьому 44% користувачів смартфонів відзначили, що здійснювали покупки зі своїх пристроїв – в порівнянні з 41% роком раніше.
Тільки 20% опитаних покупців заявили, що здійснювали покупки традиційним способом, включаючи похід в магазин, вибір товару на місці і власне покупку. У минулому році їх частка становила 22%. 42% і вибирали товар, і здійснювали покупку в інтернеті, а решта виконували частину дій в мережі, а частину – безпосередньо в магазині.
Таким чином, популярність інтернет-торгівлі постійно зростає. Покупці отримують від цього максимум зручності, а ось роздрібні торгові мережі магазинів страждають. Клієнти універмагів йдуть в Amazon. Велика мережа Macy’s нещодавно повідомила про найгірші квартальні показники за всю свою історію. Великі супермаркети, такі як Target і Wal-Mart, отримують мізерні прибутки вже кілька останніх кварталів.
Найактивнішими онлайн-покупцями є молодь – мілленіали, як їх називають. 54% своїх покупок вони роблять в інтернеті. Однак зростає і частка старшого покоління серед інтернет-покупців.
За матеріалами: The Wall Street Journal
Поділитися новиною