2455
Що таке Straight Line Persuasion, і наскільки важливим є вміння правильно подавати себе.
Генеральний директор компанії PS Consulting, Віталій Пакін, розповів про те, як зберігати свою конкурентоспроможність.
Ви вважаєте, що Straight Line Persuasion, легендарна прямолінійна система переконування Джордана Белфорта, необхідна для спеціалістів у будь-якій сфері. Чому?
Тому що вона вчить продавати себе. Ніхто, крім вас самих, не знає вашої істинної ціни. Ніхто, крім вас самих, не виведе вас на вищий рівень чи то кар’єри, чи просто сфери комунікації. Сьогодні в Україні дуже складно довгий час втриматися на одній посаді, оскільки конкуренція зростає. Кожного дня з’являються нові гаджети, нові онлайн-сервіси або ресурси, і той, хто хоче бути асом своєї справи має розуміти: чим більше він знає та вміє – тим більш конкурентоспроможний він «на ринку». Прямолінійна система переконування – тренінг для тих, хто розуміє цінність грамотного позиціонування себе.
Якою є основна думка цієї системи переконування?
Джордан Белфорт не вчить чомусь надприродному, він говорить про знайомі нам речі, але змушує дивитися на них глибше. Це ті «прийоми» та хитрощі, котрих він навчав своїх брокерів. З одного лише фільму можна зрозуміти, що абсолютно не фахівці у сфері продажів навчились заробляти мільйони і продавати що завгодно кому завгодно. Він навчив людей бути «вбивцями» продажів, продавати людям те, чого вони потребують, навіть якщо спершу вони цього не усвідомлювали. Люди не купляють, людям продають.
Найголовніше в цій методиці – встигнути переконати за 4 секунди. Його легендарне «Правило 4 секунд» полягає в наступному: задай питання – вислухай відповідь – зроби пропозицію і назви ціну. Все просто, здавалося б, але величезну роль відіграє інтонація, голос, настрій, с яким ти звертаєшся до клієнта. Це продаж себе. По суті, під час укладання будь-якої угоди, навіть умовно кажучи, людьми керує страх та упередження. Белфорт змушує від них позбавитись. За допомогою своєї системи він вчить задавати правильні питання та чути відповіді опонента, вчить бути візуалом, вчить мистецтву пошуку клієнтів. Це «фундамент» будь-якого бізнесу.
10 червня Ваша компанія організовує тренінг Реального Вовка. Кому і для чого Ви особисто порекомендуєте відвідати цей спіч?
Усім! Перевага методики Белфорта полягає у тому, що вона не спеціалізується на окремих сферах, не спрямована на вивчення економіки чи психології. Вона навчає правильно володіти собою, правильно себе подавати, позиціонувати, правильно вести комунікацію з людьми. Це необхідно для кожного фахівця. Одне з його переконань звучить так: «Якщо ти розумієш «Навіщо» – обов’язково зрозумієш «Як». І тоді успіх твій!
Київ, Національний палац мистецтв «Україна»,
вул. Велика Васильківська, 103
10 червня, 09:00-18:45
http://realwolf.com.ua/
вул. Велика Васильківська, 103
10 червня, 09:00-18:45
http://realwolf.com.ua/
За матеріалами: ТОВ ПІ ЕС Консалтинг
Поділитися новиною