Корпоративний етикет: Що можна, а що не можна, якщо ти працюєш в іншій країні (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Корпоративний етикет: Що можна, а що не можна, якщо ти працюєш в іншій країні (інфографіка)

Особисті фінанси
3002
Ми завжди переживаємо, коли влаштовуємося на нову роботу: які стосунки складуться з босом, як сприйме колектив, хто розповість про неформальні правила… А тепер уявіть, що ви переходите не просто в іншу компанію, а в іншу країну — там все зовсім не так, як ви звикли! Як поводитися, якщо ви новачок в американській компанії? Або, наприклад, китайській? Про це — в інфографіці.
Британська компанія Viking, яка займається забезпеченням офісів усім необхідним, створила інфографіку про те, що неприйнятно і що само собою зрозуміло для білих комірців у десяти різних країнах.
Наприклад, у Нідерландах не можна ігнорувати людей в ліфті. Але краще всього працювати в Іспанії — там по п’ятницях не прийнято перенапружуватися, а ходять у відпустку на цілий місяць.
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас