Корпоративний етикет: Що можна, а що не можна, якщо ти працюєш в іншій країні (інфографіка)


Корпоративний етикет: Що можна, а що не можна, якщо ти працюєш в іншій країні (інфографіка)

Ми завжди переживаємо, коли влаштовуємося на нову роботу: які стосунки складуться з босом, як сприйме колектив, хто розповість про неформальні правила… А тепер уявіть, що ви переходите не просто в іншу компанію, а в іншу країну — там все зовсім не так, як ви звикли! Як поводитися, якщо ви новачок в американській компанії? Або, наприклад, китайській? Про це — в інфографіці.

Британська компанія Viking, яка займається забезпеченням офісів усім необхідним, створила інфографіку про те, що неприйнятно і що само собою зрозуміло для білих комірців у десяти різних країнах.

Наприклад, у Нідерландах не можна ігнорувати людей в ліфті. Але краще всього працювати в Іспанії — там по п’ятницях не прийнято перенапружуватися, а ходять у відпустку на цілий місяць.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua