Банки не повинні допомагати жертвам кібершахрайства, - думка — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банки не повинні допомагати жертвам кібершахрайства, - думка

Фінтех і Картки
859
Банки не повинні відшкодовувати клієнтам кошти, які не втратили в результаті кібератак. Оскільки в такому випадку фінустанови не вирішують проблему безпеки в інтернеті, а навпаки заохочують користувачів і далі бути безвідповідальними в онлайні. Так вважає комісар Лондонській поліції.
Бернард Хоган Хау додав, що планує включити інформацію про кіберзлочини до зведення інших кримінальних новин. І підвищити таким чином свідомість громадян, які до сих пір не оновлюють регулярно антивірусне ПЗ, а також використовують ненадійні паролі.
Зараз система не стимулює користувача турбуватися про свою безпеку.
«Якщо вас постійно винагороджують за погану поведінку, ви, ймовірно, не будете вести себе інакше. Однак якщо зробити навпаки – користувачам доведеться щось міняти », – зазначив Бернард.
За статистикою 80% кіберзлочинів можна запобігти за допомогою більш складних паролів і регулярно оновлюваного програмного забезпечення з безпеки.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас