"АТБ-Маркет" у 2015 р. збільшив товарооборот на 16,5% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"АТБ-Маркет" у 2015 р. збільшив товарооборот на 16,5%

Фондовий ринок
1129
ТОВАТБ-Маркет” (Дніпропетровськ), що володіє мережею магазинів формату “дискаунтер” в Україні, завершило 2015 рік з товарооборотом у 46,7 млрд грн (з урахуванням ПДВ – ред.), збільшивши показник на 16,5% від рівня 2014 року.
Як повідомив в інтерв’ю виданню “Бізнес” голова ради директорів, генеральний директор корпорації “АТБ” Борис Марков, приріст товарообороту мережі у 2015 році був пов’язаний з двома основними факторами – екстенсивним зростанням мережі та інфляцією.
“Середні показники обсягу продажів у торговельній мережі в перерахунку на один магазин в натуральному вираженні в 2015 році порівнянні з показниками 2014 року”, – цитується у виданні Б. Марков.
За його даними, в 2015 році відзначався перерозподіл часток цінових сегментів у структурі товарообороту мережі. Так, частка товарів преміум-сегменту в загальній кількості реалізованих товарів склала менше 1%, а товарооборот продукції верхнього цінового сегмента скоротився на 20% порівняно з показником 2014 року.
Водночас Б. Марков відзначив збільшення в 2015 році обсягу продажу товарів мережі в середньому ціновому сегменті на 10% від рівня 2014 року, а також несуттєве скорочення обсягу реалізації товарів нижнього цінового сегмента.
За словами гендиректора корпорації “АТБ”, до 2015 року мережа магазинів “АТБ” поповнилася 54 новими торговельними об’єктами, більшість з яких були відкриті в Києві та Київській області. При цьому загальна чисельність співробітників ТОВАТБ-Маркет” збільшилася більш ніж на 3 тис. осіб і до кінця 2015 року досягла 35,6 тис. Він також повідомив, що в 2016 році компанія планує активно розширювати мережу і освоювати нові для неї регіони, в результаті чого чисельність персоналу ТОВАТБ-Маркет” до кінця 2016 року може перевищити 41 тис. осіб.
“Ми маємо намір відкрити понад 100 нових магазинів, у тому числі в нових для мережі регіонах. У пріоритеті – розвиток у Західній Україні, а також активне зростання у південних областях”, – зазначив Б. Марков.
Водночас він додав, що в середньостроковій перспективі корпорація не планує розвивати торговельну мережу “АТБ” за межами України.
Роздрібна мережа компанії “АТБ-Маркет” заснована в 1993 році. Станом на 20 лютого 2015 року в Україні в цілому працювали 730 “дискаунтерів” мережі “АТБ”.
До складу корпорації “АТБ”, крім мережі “дискаунтерів” (“АТБ-маркет”), входять кондитерська фабрика “Квітень” (ТМ Bravissimo, “Квітень”, Biscuits Collection), м’ясна фабрика “Фаворит” (ТМ “Добров”, “М’ясна лавка”, “Ковбасний ряд”) і спорткомплекс “Восход” у Дніпропетровську. Корпорація також володіє логістичною інфраструктурою з вантажообігом понад 4 тис. тонн на добу.
Як повідомлялося, товарооборот торговельної мережі “АТБ” у 2014 році збільшився на 15,3% порівняно 2013 роком – до 38 млрд 859 млн грн (з урахуванням ПДВ).
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас