Розпродаж відпочинку: туркомпанії не можуть продати новорічні тури навіть за "гарячими" цінами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розпродаж відпочинку: туркомпанії не можуть продати новорічні тури навіть за "гарячими" цінами

Особисті фінанси
1959
В українців все-таки закінчилися гроші. До Нового року залишилося буквально кілька днів, а туроператори досі не можуть продати всі наявні тури. У результаті ринок затоплений “гарячими” пропозиціями.
Труднощі відпочинку
Як правило, у 20-х числах грудня туристи, вчасно не купили тури на закордонні курорти на новорічні свята, кусають лікті. Останнім залишається або відпочивати вдома, або купувати залишилися найдорожчі або непривабливі пропозиції.
“В минулі роки в цей час усе було продано”, – зазначив заступник директора мережі турагентств “Сільпо Вояж” Едем Аблякимов.
Але не тут-то було. В цьому році туроператорам важко продати навіть найдешевші тури в улюблене пляжне напрямок для відпочинку – у Єгипет.
“Не сказати, що багато, але “гарячі” пропозиції на ринку є”, – заявив Едем Аблякимов.
“В цьому році дійсно багато доступних турів на Новий рік”, – підтвердила комерційний директор туроператора “Наталі Турс Україна” Іванна Чучман.
Директор мережі туристичних агенцій “Поїхали з нами” Олег Кулик подтведил, що, незважаючи на швидке настання святкового періоду, на ринку ще досить “горящих” турів на Новий рік. Він зазначив, що ціни на тури в валюті навіть нижче, ніж в минулому році.
Більш позитивно налаштований виконавчий директор туроператора Join UP! Дмитро Сероухов.
“Можу сказати, що вони (“гарячі” тури, – ред.) є, але їх значно менше, ніж у минулому році. При цьому більшість напрямків за останній тиждень тільки дорожчали, бо місця закінчуються”, – зазначив він.
Едем Аблякимов вважає, що наявність “гарячих” турів обумовлено тим, що багато для себе вирішили святкувати вдома.
“Така ситуація пов’язана з тим, що, по-перше, за минулий рік туристичний ринок ще більше знизився – через низькі доходи українців продовжує зменшуватися попит. По-друге, туроператори неправильно спрогнозували обсяги виїзного турпотоку на новорічні свята – вони замовили більше чартерів, ніж наявний попит зміг покрити”, – підкреслив Олег Кулик.
Іванна Чучман пояснює складнощі з продажем новорічних турів збіднінням українського середнього класу, до якого вона зараховує туристів, раніше витрачали на закордонні тури до 2 тис. доларів або євро.
“Ті, хто раніше літали в подібні тури, в цьому році не можуть дозволити собі полетіти і за 600 доларів. Цей Новий рік як раз яскраво продемонстрував той факт, що в нашій країні немає міцного і стабільного середнього класу”, – зазначила вона.
Єгипет підвів
За словами Олега Кулика, в першу чергу, туроператори неправильно розрахували попит на тури в Єгипет.
“Це напрямок досі “горить”. Незважаючи на те, що туроператори – і Join UP!, і Anex Tour , і TPG, і Coral Travel – “порізали” свої чартери, цього виявилося недостатньо. Оскільки Єгипет є базовим напрямком виїзного зимового пляжного туризму, на який припадає 60-70% таких турів, він “тягне” за собою ціни і на інші напрямки. Так як ціни на тури в Єгипет “горять”, то туристам немає сенсу їхати в інші країни, наприклад, в ОАЕ”, – заявив він.
За словами Олега Кулика, зараз полетіти в Єгипет на Новий рік на тиждень можна за 600-700 доларів.
“При нормальній ситуації, такий тур повинен коштувати від 1000 доларів”, – зазначив він.
Олег Кулик додав, якщо тури на Новий рік ще потроху вдається продавати, то ситуація з продажем турів на період після свят гірше.
“На ці дати пропозиція істотно перевищує попит. Особливо це стосується турів в Домінікану, ОАЕ, Шрі-Ланку”, – підкреслив він.
Про “горінні” Єгипту заявила і Іванна Чучман. “Звичайно ж, в першу чергу “горить” Єгипет, оскільки багато туристів туди бояться туди летіти через недавньої авіакатастрофи російського літака, а багато хто не може дозволити собі навіть полетіти за 500-600 доларів на двох. Багато туроператорів робили ставку все-таки на те, що на новорічні свята туристи полетять відпочивати в Єгипет, але, на жаль, очікування не виправдалися”, – зазначила вона.
Разом з тим Чучман розповіла, що попит на інші, більш дорогі напрямки, краще, ніж з єгипетських курортів. Приміром, за її даними, якщо “новорічні” рейси в Єгипет “закриті” на 50%, то в ОАЕ – вже на 90%. Вона пояснила таку тенденцію різким зменшенням туристів, які могли собі дозволити відпочинок в ціновій категорії до 2 тис. доларів.
“У цьому році ні зниження ціни від єгипетських готелів, ні скасування обов’язкових новорічних вечерь не сильно допомагають продажу турів до Єгипту. Якщо раніше туроператори могли керувати попитом шляхом зниження або підвищення цін, то зараз тільки плануванням правильного обсягу провізних ємностей”, – зазначила Іванна Чучман.
За її словами, тих туристів, які раніше літали в тури по 2 тис. доларів, зараз складно залучити і цінами і по 500-600 доларів.
“Але що найцікавіше, при цьому стабільно продаються тури від 3 тис. доларів. За останній рік змінилася якісна структура продажів. Якщо раніше були великі обсяги, що перебували на 70% з дешевого продукту, то зараз при зменшенні кількості туристів і, відповідно, частки в продажах 2-3-зоряних готелів, у відносному вираженні збільшилася частка продажів 5-зіркових готелів”, – розповіла вона.
Дмитро Уляницький
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас