278
Фінансові компанії не повинні використовувати профілі клієнтів в соцмережах
— Фінтех і Картки
Останнім часом у сфері фінансових технологій стали з’являтися сервіси, що широко використовують додаткові ресурси для обслуговування клієнтів. Платформи кредитування оцінюють кредитоспроможність користувачів в тому числі по їх сторіночках в соцмережах. Крім того, перед видачею позики вони можуть використовувати список контактів клієнтів для пошуку поручителів.
Незважаючи на зручність цих сервісів, користувачі часто не хочуть відкривати доступ до своїх сторінок.
76% споживачів не відкриють фінансовим компаніям доступ до своїх даних на сторінках в соцмережах, навіть щоб отримати можливість скористатися тією чи іншою фінансовою послугою.
Більше половини (52%) зазначили, що подібне втручання в приватне життя викличе у них гнів. Про це свідчить опитування, проведене дослідницькою компанією YouGov.
Ті користувачі, які допускають можливість використання інформації з їх профілів, будуть уважніше ставитися до контенту, який публікують в соцмережах. Про це заявило 35% опитаних.
В інтернет-опитуванні брало участь 2 065 британців у віці 18+.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Готівка чи картка: як у США розраховуються за покупки
НБУ пропонує нові правила емісії та еквайрингу платіжних карток
Поповнення карток ПУМБ із закордонних карток Visa — стало ще вигідніше
Голова JPMorgan повідомив про вигоду від інвестицій у ШІ
monobank запустив «Базар» у застосунку
Alliance bank оновив реферальну програму: до 3 000 грн щомісяця за запрошення друзів до застосунку Alliance
