1095
PayPal піднімає комісію за використання сервісу
— Фінтех і Картки
Після відділення від eBay PayPal почуває себе не дуже впевнено: заради підтримки зростання доходів компанія готова піти на підвищення цін для рітейлерів.
Тепер тисячі малих підприємств будуть змушені платити більш високу комісію за процесинг транзакцій через PayPal.
Американські торговці повинні будуть перераховувати в PayPal фіксовану ставку в розмірі 2,9% плюс $ 0,3 за кожну покупку всередині країни. Для транскордонних продажів передбачена комісія в розмірі 3,9% від суми операції плюс постійну ставку, яка буде змінюватись в залежності від країни покупця.
Зміна набуває чинності 1 жовтня. Відповідне повідомлення співробітники PayPal розіслали всім своїм клієнтам по електронній пошті.
Окрім підвищення комісій за обробку транзакцій, компанія відмовить торговцям з великим оборотом в знижках.
Більшість великих клієнтів PayPal, в тому числі світових брендів, мають індивідуальні контракти, які не торкнуться ці зміни.
Збільшення зборів підвищить річний дохід PayPal, приблизно на $ 10 млн. При цьому ціни за обробку транзакцій навіть після підвищення залишаться конкурентоспроможними по відношенню до інших провайдерів онлайн-платежів.
У прес-службі компанії заявили, що продавці, які постраждають від підвищення цін, становлять не більше 1% від 10 млн. глобальних клієнтів PayPal.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною
Також за темою
Як швидко заблокувати картку: 4 прості способи
Alliance bank очолив рейтинг за приростом активних карток у I півріччі 2025 року
Банки зобов’язали надавати правдиву інформацію про умови участі у програмах кешбеку
Sense Bank одним з перших в Україні запровадив керування картками в Click to Pay просто з мобільного застосунку
Ощадбанк дозволив бізнесу підписувати документи через «Дію»
«Національний кешбек»: скільки коштів українці отримали у липні