Криза допомогла: Як українці допомагають підзаробити одне одному — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Криза допомогла: Як українці допомагають підзаробити одне одному

Особисті фінанси
1412
Українці стали частіше користуватися послугами одне одного для виконання дрібних доручень, побутових послуг і консалтингу. Тільки за допомогою онлайн-сервісу Kabanchik.com.ua, який допомагає замовникам і виконавцям у сфері послуг швидко знайти один одного, українці щомісяця заробляють близько 1 500 000 грн.
Потенціал українського ринку послуг С2С (Consumer-to-consumer, буквально- «Споживач для Споживача». Це схема торгівлі/надання послуг при якій покупець і продавець юридично не є підприємцями – ред.) оцінюється в 10 млрд.грн. Сюди входить побутові, інформаційні послуги, дрібні бізнес-завдання, а також консалтинг.
“За нашими оцінками ринок послуг і різних видів сервісу в Україні та країнах СНД росте на 25-30% щорічно і криза тільки сприяє цьому, – стверджує Роман Кірігетов, співзасновник онлайн-сервісу Kabanchik.com.ua. Тільки з допомогою цього сервісу щомісяця виконується понад 5000 завдань в 100 категоріях, зокрема: «Домашній майстер», «Кур’єрська доставка», «Клінінгові послуги», «Побутові послуги», «Роздача листівок», «Догляд за тваринами», «Копірайтинг», «IT-послуги» та ін.. Середній чек з початку року виріс на 50% наразі становить 350 грн.
Завдяки тому, що всі комунікації між замовником і виконавцем проводяться напряму в Інтернеті, заощаджується значна частина коштів на утримання бізнесу (оренда та утримання офісу, тощо). Таким чином замовники з допомогою сервісу заощаджуть до 50% від вартості послуг. Наприклад, прибирання квартир у клінінгових компанії коштує близько 15 грн/кв.м. А через мережу інтернет прибирання можна замовити по ціні 5-7 грн/м.кв.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас