Apple представила власний сервіс потокової музики — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple представила власний сервіс потокової музики

Технології&Авто
314
Американська компанія Apple Inc. провела презентацію нового сервісу потокової музики, що отримав назву AppleMusic, на конференції для своїх розробників.
Як очікується, AppleMusic складе конкуренцію лідеру цього ринку, шведській фірмі Spotify AB.
На презентації представники компанії заявили, що AppleMusic буде поєднувати в собі функції стрімінгового сервісу, онлайн-магазину музики і соціальної мережі.
Таким чином, сервіс дасть користувачеві одночасно можливість безкоштовно слухати через інтернет радіостанції або окремі треки, купувати сподобалися композиції і ділитися власними музичними здобутками. Крім того, компанія має намір оновити свій безкоштовний радіо-сервіс, запросивши в ефір провідних діджеїв, у тому числі зі станції BBC 1, і організувавши авторські передачі з зірками в якості ведучих.
Запуск сервісу заплановано на 30 червня. Підписка на нього обійдеться в $10 щомісяця, при цьому перші три місяці його можна випробувати безкоштовно. Творці AppleMusic відзначають, що, крім iOS, сервіс сумісний з пристроями на базі Windows і Android.
Раніше Apple провела презентацію нових операційних систем для комп’ютерів і мобільних пристроїв. Вони стануть доступні користувачам тільки восени.
Музичні сервіси завжди були найважливішим елементом бізнес-моделі Apple. Інтернет-магазин iTunes, що з’явився в 2003 році, на поточний момент є лідируючою майданчиком для платного скачування музичних творів – за різними даними, на неї припадає 80-85% ринку обсягом $3,6 млрд.
Проте продажі треків скорочуються з 2012 року (торік впавши на 8%), як і виручка інших музичних сервісів. Єдиним сегментом ринку, що демонструє активне зростання, залишається потокова передача музики – загальносвітова виручка в сегменті в 2014 році підскочила на 45% і склала $1,6 млрд.
Згідно даної моделі, компанії надають користувачам право прослуховувати в режимі онлайн обмежена кількість пісень безкоштовно, тоді як платні передплатники можуть слухати будь-яку музику без обмежень. Лідером даного ринку є Spotify – компанії належить 86% американського ринку, і експерти вважають, що у світовому масштабі показник приблизно такою ж.
Основну частину доходів Spotify отримує від платних передплатників і від рекламодавців, з цих коштів компанія виплачує роялті правовласникам музики (за даними компанії, від 0,6 до 0,84 цента за прослуховування пісні). За неперевіреними даними, з моменту заснування в 2008 році Spotify отримала чистий збиток у розмірі $ 200 млн, хоча її виручка перевищила $1 млрд в 2014 році.
Apple на даному ринку займає дуже скромну позицію – придбаний компанією в минулому році сервіс потокової музики Beats Music має трохи більше 300 тис. платних передплатників в порівнянні з 15 млн у Spotify (на додачу до 45 млн користувачів безкоштовних послуг).
Як показує статистика, середні витрати 110 млн чоловік, скачувати музику на iTunes в минулому році, становили лише $30 за 12 місяців, і деякі аналітики вважають, що переконати користувачів витрачати $120 в рік на AppleMusic буде непростим завданням.
Крім того, згідно з повідомленнями джерел, Apple поки не уклала остаточні угоди з трійкою найбільших музичних компаній світу – Universal Music, Sony Music Entertainment і Warner Music Group – про надання послуги потокової передачі музики. Експерти галузі очікують, що домовленості незабаром будуть досягнуті, в іншому випадку терміни оголошення про запуск сервісу можуть бути перенесені.
Серед інших потенційних проблем аналітики виділяють ймовірність зменшення виручки Apple від скачування пісень, так як ті, хто раніше набував музику в iTunes, тепер зможуть слухати її онлайн. За словами джерел, компанія готова до такого розвитку подій і навіть вітає його, так як нова модель передбачає ще більшу виручку як для Apple, так і для компаній звукозапису.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас