Виробники суперкарів відмовляються від швидкості заради розмірів автомобілів, - FT — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Виробники суперкарів відмовляються від швидкості заради розмірів автомобілів, - FT

Технології&Авто
773
Виробники суперкарів, які тривалий час робили ставку на швидкість і дизайн своїх автомобілів, тепер змінюють концепцію: до випуску на ринок готуються більш громіздкі кросовери і позашляховики, пише Financial Times.
Одним з останніх в цю групу увійшов італійський концерн Lamborghini.
“Новий Lamborghini буде практичним Lamborghini на кожен день”, – заявив гендиректор компанії Штефан Вінкельман, підтвердивши, що компанія планує створити позашляховик класу “ультрапреміум”. Автомобіль отримає назву Urus (“тур, первісний бик”).
Продажі дорогих позашляховиків говорять самі за себе: Porsche зайшов у цей сегмент в 2002 році, продавши 52 тис. автомобілів Cayenne, а в 2015 році компанія розраховує на обсяги реалізації понад 200 тис. Cayenne, які забезпечать приблизно дві третини виручки.
Компактний позашляховик Macan, виведений Porsche на ринок в 2014 році, в перший же рік забезпечив продажі на рівні 45 тис. штук.
Про запуск власних позашляховиків вже оголосили Aston Martin, Rolls-Royce, Bentley, Lotus, Maserati, Jaguar і Alfa Romeo, хоча поки жодна з моделей ще не надійшла в продаж.
“Виробники просто не можуть ігнорувати цей тренд”, – говорить гендиректор Lotus Жан-Марк Галь.
Lotus розраховує продавати до 10 тис. позашляховиків щорічно, тоді як сукупні продажі спортивних автомобілів цієї марки в минулому фінроці, що завершився 31 березня, склали трохи більше 2 тис.
Lamborghini (частина групи Volkswagen) в 2014 році продав рекордні 2,53 тис. автомашин. Urus, який коштуватиме від 186 тис. фунтів ($285 тис.), як очікується, дозволить компанії з легкістю подолати позначку в 3 тис. автомобілів на рік.
Попит на позашляховики спалахнув з небувалою силою в США, де зараз їх частка на авторинку перевищує 33%. Потім послідувала Європа (зараз – близько 15% продажів), а за нею – Китай, де за десять років продажі позашляховиків підскочили з 5% до 25%. При цьому стартова ціна того ж Porsche Cayenne в Китаї – близько $157 тис., майже на $100 тис. більше, ніж у США, і лише частина цієї різниці пояснюється ввізними митами в 25%.
Для автовиробників позашляховик – виграшний вибір, оскільки ціна на нього автоматично буде набагато вищою, до того ж буде більш ніж достатньо місця для додаткових дорогих функцій і розкішних інтер’єрів, відзначає FT.
За матеріалами:
Financial Times
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас