Японські компанії змінюють філософію і стратегію бізнесу в Китаї — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Японські компанії змінюють філософію і стратегію бізнесу в Китаї

Валюта
843
Різке ослаблення ієни до юаня – більш ніж на 30% за останні три роки – ускладнює роботу ряду японських компаній на китайському ринку, змушуючи їх змінювати філософію і стратегію бізнесу.
Як пише MarketWatch, найбільше страждають ті японські компанії, які виплачують зарплати в юанях і несуть операційні витрати в цій же валюті, але при цьому отримують доходи в ієнах, продаючи продукцію або послуги в Японії.
Крім обмінних курсів, їх положення ускладнює подорожчання робочої сили в Китаї, вартість якої за п’ять років підскочила майже вдвічі. Виробничий робітник у Пекіні в середньому отримує в цьому році $522 на місяць проти $288 в 2009 році, свідчать дані Японської зовнішньоторговельної організації.
“Клієнти не погодяться на підвищення цін лише тому, що наші операції в Китаї тепер обходяться дорожче”, – заявив фіндиректор японської Recomm Co. Дайсуке Кавабата. Recomm надає аутсорсингові послуги, її дочірня компанія працює в китайському Даляні.
В Даляні розташовані 1,8 тис., або майже 8%, з усіх японських фірм, представлених в Китаї.
Поки складно оцінити точні обсяги втрат японських компаній, оскільки для багатьох з них слабка ієна забезпечує збільшення попиту і доходів на інших ринках – за межами Японії і Китаю.
Ще одним негативним фактором залишається політична напруженість між двома країнами, що досягла піку в 2012 році у вигляді антияпонських демонстрацій і погромів в КНР і так і не зійшла нанівець.
У січні-серпні 2014 Японія скоротила прямі інвестиції в Китай на 43% порівняно з тим же періодом 2013 року, до $3,16 млрд. У 2013 році інфестиції знизилися на 4,3%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас